“Επέκταση του “Ν. Καζαντζάκης” – όχι νέο αεροδρόμιο”

Έργο ατεκμηρίωτο, οικονομικά ασύμφορο, που δεν εξασφαλίζει την ασφάλεια των πτήσεων κι έχει ανυπολόγιστο περιβαλλοντικό κόστος, χαρακτηρίζει το σχεδιαζόμενο νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι η Οικολογική Παρέμβαση Ηρακλείου. Προτείνει δε αντί του νέου αεροδρομίου, να επεκταθεί το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» με την αξιοποίηση εκτάσεων των γειτονικών στρατιωτικών εγκαταστάσεων, που εγκαταλείπονται σταδιακά.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους τα μέλη της παρέμβασης: “Ιδιαίτερα σήμερα, που εγκαταλείπονται σταδιακά οι στρατιωτικές εγκαταστάσεις που γειτνιάζουν, έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες από ποτέ για την οριστική λύση των περιβαλλοντικών και λειτουργικών του προβλημάτων με την κατασκευή ενός νέου διαδρόμου μήκους 2800 μ., που θα χωροθετηθεί κυρίως στη στεριά και την επέκταση των κτιριακών του υποδομών στις νέες εκτάσεις που μπορεί να παραχωρηθούν. Αυτό το έργο μπορεί να γίνει σε πολύ πιο σύντομο χρόνο, κοστίζει πολύ λιγότερο από ότι ένα νέο αεροδρόμιο και μπορεί να χρηματοδοτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τα έσοδα του ίδιου του
αεροδρομίου. Άλλωστε, στο Χωροταξικό Πλαίσιο της Κρήτης διατυπώνεται η λογική σκέψη ότι πρέπει να συλλειτουργούν σε μόνιμη βάση τα αεροδρόμια Χανίων, Ηρακλείου και Σητείας προκειμένου να αποφορτιστεί το Ηράκλειο και να υπάρξει ορθολογικότερη κατανομή των αφίξεων/αναχωρήσεων επισκεπτών σε μεγαλύτερο γεωγραφικό εύρος στο νησί. Είναι προφανές ότι αυτό μπορεί να επιτευχθεί πολύ πιο άμεσα με την λειτουργική και περιβαλλοντική αναβάθμιση του αεροδρομίου Ηρακλείου και με την εγκατάλειψη του σχεδίου να κατασκευαστεί νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος