Γνώρισαν την Κρήτη μαθητές του King School της Νέας Υόρκης

Φίλοι της Κρήτης και καλοί «πρεσβευτές» του νησιού, δήλωσαν μαθητές και καθηγητές του ιστορικού σχολείου King School της Νέας Υόρκης οι οποίοι επισκέφθηκαν την Περιφέρεια Κρήτης όπου ενημερώθηκαν για το χθες και το σήμερα του νησιού, την ιστορία, τον πολιτισμό, και τις δυνατότητες ανάπτυξης του.
Η υποδοχή και ενημέρωση έγινε από τον Αντιπεριφερειάρχη Διοίκησης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δρ. Κυριάκο Κώτσογλου ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον τρόπο που η Κρητική κοινωνία αντιμετωπίζει τα μεγάλα σύγχρονα κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά προβλήματα.
Το King School συμπλήρωσε το 2015, τα εκατό πενήντα (150) χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας του και αποτελεί ένα από τα πιο ιστορικά σχολεία των Η.Π.Α. Στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής του κουλτούρας, το σχολείο και οι τελευταίες τάξεις του, επισκέπτονται τα τελευταία έτη την Ελλάδα και στην ατζέντα των επισκέψεών τους, κοινός παρονομαστής είναι πάντοτε, η Κρήτη.
Η 25μελής αποστολή του Αμερικάνικου Σχολείου, την οποία αποτελούσαν 21 μαθητές ηλικίας από 15 έως 17 ετών και τέσσερις συνοδοί καθηγητές τους, κάθισαν στα έδρανα του Περιφερειακού Συμβουλίου, μαζί με τους καθηγητές τους με επικεφαλής τον κ. Χ. Γαλανόπουλο, καθηγητή ιστορίας και φιλοσοφίας στο King School.
Τα θέματα που έθεσαν οι μαθητές ήταν επίκαιρα, η παγκοσμιοποίηση και ο τρόπος που επηρεάζει την Κρήτη, το δημογραφικό και η γήρανση του πληθυσμού, το μεταναστευτικό, η στάση της Ελλάδας απέναντι στην Ε.Ε., ο τρόπος με τον οποίο κρίνουν Ελλάδα και Κρήτη το Brexit, και ο ρόλος του τουρισμού στη διαμόρφωση της κουλτούρας και της οικονομίας του Κρητικού.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος