Σε διαβούλευση η τουριστική προβολή του Ηρακλείου

Το στρατηγικό σχέδιο τουριστικής προβολής του δήμου Ηρακλείου παρουσιάστηκε στην διευρυμένη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας, που συνεδρίασε στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου. Το σχέδιο το οποίο έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 26 Νοεμβρίου και είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του δήμου αποτελεί μια συνολική στρατηγική μάρκετινγκ για τον τουρισμό.
Το Στρατηγικό Σχέδιο που εκπονήθηκε από το Δρ. Δημήτρη Κούτουλα (Σύμβουλο Τουριστικού Μάρκετινγκ) και το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Ηρακλείου, λαμβάνοντας υπόψη και τη «Μελέτη Προορισμού για την προώθηση του Ηρακλείου ως τουριστικός προορισμός» (ΤΕΙ Κρήτης 2018) Όπως επισημάνθηκε στην συνεδρίαση, αποβλέπει στην αλλαγή στο αφήγημα γύρω από το Ηράκλειο ως τουριστικό προορισμό, στην ανάπτυξη ενός ισχυρού destination brand, στην ανάπτυξη περιεχομένου (content) υψηλής ποιότητας και η ευρεία διαδικτυακή διανομή του (content seeding) και στις στοχευμένες επαφές με την αγορά (ιδίως με τουριστικούς πράκτορες, εταιρίες κρουαζιέρων, αεροπορικές εταιρίες, τουριστικά γραφεία και γραφεία οργάνωσης συνεδρίων).

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος