Πολύωρη αλλά χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα και συγκεκριμένη πρόταση, υπήρξε η χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Καλαμάτας, το οποίο κλήθηκε να γνωμοδοτήσει σχετικά με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τον δρόμο «Καλαμάτα – Ριζόμυλος».

Το Σώμα αρχικά κατά πλειοψηφία (15 ψήφοι υπέρ και 22 κατά) κράτησε αρνητική στάση απέναντι στην πρόταση της δημοτικής αρχής (η οποία έκανε λόγο για «ασάφεια» στη μελέτη και ζητούσε να ενσωματωθούν σε αυτή, οι παρατηρήσεις των φορέων, να καταγραφούν όλες οι προτάσεις και φυσικά, να γίνει ο προτεινόμενος παραλιακός δρόμος που συνδέει την πόλη και το λιμάνι με το αεροδρόμιο) ενώ σε άλλη ψηφοφορία που ακολούθησε επί της πρότασης των αντιπολιτεύσεων το αποτελεσμα ήταν 18 ψήφοι υπέρ και 18 κατά. Η πρόταση αυτή, ήταν υπέρ της μελέτης με ορισμένες παρατηρήσεις και συγκεκριμένα, τετράιχνο δρόμο από τον κόμβο τους Ασπροχώματος μέχρι την είσοδο της Καλαμάτας, την ύπαρξη δίιχνου δρόμου από τον κόμβο του Μορέα μέχρι τη ζώνη τουριστικής ανάπτυξης της πόλης, την ύπαρξη πλευρικών παραδρόμων από το Ασπρόχωμα μέχρι τον Μορέα και τη κατάργηση των πλευρικών διοδίων στη Θουρία.
Να σημειωθεί πως στη χθεσινή συνεδρίαση, έδωσε το παρόν και ο γενικος διευθυντής Συγκοινωνιών του υπουργείου Υποδομών Γιάννης Καρνέσης ο οποίος απάντησε σε μία σειρά ζητημάτων που αφορούν στη μελέτη, σημειώνοντας πως η συγκεκριμένη επιλογή, δεν έχει κατασκευαστικούς κινδύνους και τονίζοντας εμφατικά -θυμίζοντας στους πάντες- πως το αντικείμενο της συζήτησης και φυσικά, της ίδιας της μελέτης, δεν ήταν η παραλιακή χάραξη. Μάλιστα, επεσήμανε σε όλους τους τόνους πως αν δεν γίνει το Καλαμάτα – Ριζόμυλος, το έργο δεν μπορεί να προχωρήσει στο σύνολό του.
Χαρακτηριστική πάντως ήταν για μια ακόμα φορά, η διαφωνία των δύο βουλευτών της κυβέρνησης, Μίλτου Χρυσομάλλη και Περικλή Μαντά, με τον κ. Χρυσομάλλη, ν΄αντιτίθεται στην προωθούμενη μελέτη και να υπεραμύνεται της παραλιακής χάραξης ενώ ο Περικλής Μαντάς εστίασε στην ανάγκη «όλοι, ενωμένοι, να αποφασίσουν για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για το δρόμο, τονίζοντας στην κατεύθυνση αυτή πως σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση, αυτή η λύση, είναι πολύ καλύτερη, από τη… μηδενική λύση.» “Έχουμε χρέος να γίνει ο δρόμος”,ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ.Μαντάς.

Μοιράσου το άρθρο: