Καλαμάτα: «Διαδρομές στη Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία»

Array

Επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Διαδρομές στη Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» θα γίνει το διάστημα 9 – 21 Ιουλίου στην Καλαμάτα με επιστημονικό υπεύθυνο το Θανάση Χρήστου.

Το Θερινό Σχολείο φιλοδοξεί να φέρει σε άμεση επικοινωνία το Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με το ευρύ φιλίστορο κοινό. Οι «Διαδρομές στη Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» φέτος εστιάζονται στην ιστορία του σύντομου ελληνικού 20ού αιώνα. Παρουσιάζεται αναλυτικά η απόπειρα εκσυγχρονισμού της ελληνικής κοινωνίας στις αρχές του αιώνα και ειδικότερα στους Βαλκανικούς Πολέμους, τον Α ́ Παγκόσμιο Πόλεμο, τη Μικρασιατική Εκστρατεία, το Μεσοπόλεμο, το Β ́ Παγκόσμιο Πόλεμο έως και τη μεταπολεμική περίοδο και τις εξελίξεις στις επίμαχες πτυχές της δημοκρατίας, της ανάπτυξης και της Ευρώπης. Η διάρκεια του Σχολείου είναι δύο πλήρεις εβδομάδες.

Διδάσκοντες του Θερινού Σχολείου θα είναι μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ και διδάκτορες του Τμήματος. Η γλώσσα είναι η ελληνική και το ακριβές πρόγραμμα θα ανακοινωθεί πριν από την έναρξη των μαθημάτων, το αργότερο έως την Τετάρτη 4 Ιουλίου.

Το Θερινό Σχολείο διαρκεί συνολικά 12 ημέρες, υιοθετεί τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων και συνδυάζει: διά  ζώσης διαλέξεις (συνολικός φόρτος 44 ώρες), εκπαιδευτικές επισκέψεις (58 ώρες), μελέτη φοιτητή (23 ώρες).

Οι συμμετέχοντες θα είναι προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί φοιτητές, ερευνητές, πτυχιούχοι αλλά και γενικότερα εραστές της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας ιστορίας, οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν μία εξειδικευμένη γνώση στο γνωστικό αντικείμενο.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος