Μεσσηνία: Χωρίς χρηματοδότηση σημαντικά οδικά έργα

Δεν έχει υποβληθεί πρόταση στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τα οδικά έργα  «Τσακώνα-Καλό Νερό» και «Καλαμάτα-Ριζόμυλος» αναφέρει η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε ερώτημα του Ευρωβουλευτή Μανόλη Κεφαλογιάννη. Το κείμενο της απάντησης δημοσιοποίησε χθες ο πρώην Βουλευτής της ΝΔ στη Μεσσηνία Γιάννης Λαμπρόπουλος, κατηγορώντας τα μέλη της κυβέρνησης για ανικανότητα, αλλά και ότι σκοπίμως παραπλανούν τον μεσσηνιακό λαό για το θέμα τα τελευταία 3,5 χρόνια.

Ερώτηση Μανόλη Κεφαλογιάννη

«Τα οδικά δίκτυα διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στην ανάπτυξη μίας περιοχής. Ειδικότερα για το νομό Μεσσηνίας που βρίσκεται στο νοτιοδυτικό μέρος της Πελοποννήσου η οδική διασύνδεση με τις κύριες εθνικές οδούς είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, η οποία βασίζεται κυρίως στον πρωτογενή τομέα και στον τουρισμό.
Τέτοια δίκτυα που διευκολύνουν το μεταφορικό έργο είναι και οι σχεδιαζόμενοι δρόμοι «Τσακώνα-Καλό Νερό» και «Καλαμάτα-Ριζόμυλος». Δυστυχώς τα τελευταία τρία χρόνια η υλοποίησή τους μένει στα χαρτιά καθώς τα προαναφερόμενα έργα δεν δημοπρατούνται.
Τις τελευταίες ημέρες έχει διαρρεύσει στον τύπο ότι η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα χρηματοδοτήσει μέσω ειδικού προγράμματος την κατασκευή τους.
Η Μεσσηνία είναι ένας νομός με οδικό δίκτυο που εντάσσεται στα διευρωπαϊκά δίκτυα και επομένως οι κάτοικοί της δικαιούνται να γνωρίζουν με ποιο τρόπο και πότε πρόκειται να ολοκληρωθούν τα σημαντικά έργα στο οδικό της δίκτυο.
Κατόπιν τούτων ερωτάται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή:
-Έχει υποβληθεί κάποιο αίτημα εκ μέρους των ελληνικών αρχών για χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ των δικτύων «Τσακώνα-Καλό Νερό» και «Καλαμάτα-Ριζόμυλος» ;
-Μπορεί η ΕΤΕπ να χρηματοδοτήσει τα προαναφερόμενα έργα;”

Η Απάντηση της κας Bulc
εξ ονόματος της Επιτροπής
(14.5.2018)

“Η Επιτροπή θα ήθελε να ενημερώσει τον κ. βουλευτή ότι τα τμήματα του οδικού δικτύου «Τσακώνα-Καλό Νερό» και «Καλαμάτα-Ριζόμυλος» δεν χρηματοδοτούνται επί του παρόντος από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). Η ΕΤΕπ είναι ενήμερη για τα δύο έργα στο πλαίσιο των συζητήσεών της με την ελληνική κυβέρνηση, αλλά δεν έχει υποβληθεί πρόταση στην ΕΤΕπ. Η χρηματοδότησή τους δεν προβλέπεται ούτε από τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία.

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα εξετάσει όλες τις προτάσεις για έργα που είναι ώριμα για χρηματοδότηση, σύμφωνα με τους στόχους της πολιτικής μεταφορών της ΕΕ και τους πρότυπους διαδικαστικούς κανόνες για την εκτίμηση και έγκριση έργων από την ΕΤΕπ. Να αναφερθεί ενημερωτικά επίσης ότι, το 2017, η ΕΤΕπ υπέγραψε για νέα έργα στην Ελλάδα ύψους 2,1 δισ. EUR και προέβη στην εκταμίευση σχεδόν 1,9 δισ. EUR”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος