Τέλος στην “παραλιακή χάραξη” του Καλαμάτα-Ριζόμυλος βάζει το υπουργείο

Τέλος στις συζητήσεις περί παραλιακής χάραξης στο τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος του δρόμου μέχρι τη Μεθώνη, φαίνεται πως βάζει το υπουργείο Υποδομών απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Χαρίτση.

Έτσι λοιπόν το σημαντικό αυτό έργο, προχωρά με την επιλογή της βελτίωσης του υφιστάμενου οδικού άξονα και κατά τόπους βελτιώσεις. Το έργο που θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ και είναι κόστους άνω των 310 εκατ.ευρώ, έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον όλων των μεγάλων εγχώριων ομίλων με το σχετικό διαγωνισμό να είναι σε πλήρη εξέλιξη.
Σύμφωνα με το έγγραφο του υπουργείου, η κοινοπραξία “Μορέας” έχει υποβάλει μελέτες που αφορούν το τμήμα Καλαμάτα-Ριζόμυλος, σύμφωνα με τις οποίες, ο προτεινόμενος σχεδιασμός (με τον οποίο συμφώνησε και η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου), ακολουθεί τη χάραξη του υφιστάμενου τμήματος με κατά τόπους βελτιώσεις και παραλλαγή της χάραξης κατά τόπους (π.χ.στη Μεσσήνη). Αυτό σημαίνει ότι απορρίφθηκε η παραλιακή χάραξη που είχε προταθεί ως λύση από πολλούς εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης, δήμων και περιφέρειας.
Η περιβαλλοντική μελέτη έχει δοθεί προς έγκριση στο αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος από τις 10 Δεκεμβρίου 2019 και αναμένεται η σχετική απόφαση. Να σημειώσουμε πως έχει δοθεί ήδη θετική γνωμοδότηση στο “Φάκελο Προκαταρκτικού Προσδιορισμού Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων” για τη βελτίωση υφιστάμενου τμήματος Καλαμάτα – Ριζόμυλος της Εθνικής Οδού 82 (Σπάρτη-Καλαμάτα-Μεσσήνη-Βελίκα-Χατζή-Πύλος). Όσον αφορά το τμήμα Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, υπάρχει ήδη εν ισχύ περιβαλλοντική αδειοδότηση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου κι επίσης, υπάρχουν εγκεκριμένες (από τη Διεύθυνση Οδικών Υποδομών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών) μελέτες οδοποιίας.

Μετά τη χθεσινή απάντηση του υπουργείου ωστόσο, ο βουλευτης Μεσσηνίας της ΝΔ Μίλτος Χρυσομάλλης με ερώτησή του στον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδυσεων Άδωνι Γεωργιάδη, αντέδρασε και ζητά να πληροφορηθεί βάσει ποιάς εισηγήσεως, ποιάς οριστικής μελέτης και με ποιά οικονομικά δεδομένα απορρίφθηκε τελικά η χρηματοδότηση της παραλιακής χάραξης «Είναι καιρός οι Μεσσηνιοι να μάθουν την αλήθεια, να σταματησουν οι ανώνυμες πληροφορίες και να πληροφορηθούμε όλοι ποιοί αποφάσισαν τι μελλει γενέσθαι με το δρόμο» τονίζει στην ερώτησή του ο κ.Χρυσομάλλης.

Μιλώντας πάντως χθες στην ΕΡΤ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ο βουλευτης Μεσσηνίας της ΝΔ, Περικλής Μαντάς σημείωσε πως η χάραξη του τμηματος Σουληνάρι – Πύλος δεν αλλάζει γιατί σε περίπτωση αλλαγής τίθεται σε κίνδυνο το σύνολο του εργου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη και ενημέρωσε πως σύντομα θα αποσταλεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Καλαμάτα – Ριζόμυλος στα Δημοτικά Συμβούλια Καλαμάτας, Μεσσήνης και στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία για την ανάδειξη του αναδόχου του έργου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος