Ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν η συμμετοχή του Δήμου Καβάλας, στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «35η PHILOXENIA 2019».

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη Διεθνή Τουριστική Έκθεση που γίνεται στη χώρα μας, στη Θεσσαλονίκη και αποτελεί κατά βάση ένα B2B γεγονός όπου δίνεται η ευκαιρία σε ελληνικούς προορισμούς να έρχονται σε επαφή με περίπου 100 Hosted buyers από όλον τον κόσμο και να παρουσιάζουν το τουριστικό τους προϊόν με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη συνεργασιών.

H Καβάλα με αυτόνομο εντυπωσιακό περίπτερο σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού χώρου, είχε μια ξεχωριστή και οργανωμένη παρουσία. Στόχος ήταν όχι μόνο η γενική εξωστρέφεια της Καβάλας ως κλασικός τουριστικός προορισμός αλλά και η στοχευμένη προβολή σαν εναλλακτικός προορισμός για το κοινό που αναζητεί την αληθινή εμπειρία.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιηθήκαν συναντήσεις με παράγοντες του Τουρισμού, opinion leaders κ.α. To πρόγραμμα Β2Β περιελάβανε συνολικά 36 συναντήσεις με Τουριστικούς Πράκτορες, τουριστικά γραφεία και άλλους ειδικούς επαγγελματίες στον χώρο της Τουριστικής Βιομηχανίας. Ανάμεσα στους Tour Operators και Travel Agents ήταν κάποιοι πολύ σημαντικοί όπως το “LIRTUR” και το “PIKASSO TURIZM” από την Τουρκία, το “ECOVOYAGE” από την Ρουμανία, το ταξιδιωτικό γραφείο “KALIMERA” από την Ελβετία, το “AMATRA” από την Ινδία, το “SPUTNIK KIEV” από το Κίεβο κ.α.

Η παρουσία της Καβάλας και το περίπτερο της έλαβε τα θετικά σχόλια και του Περιφερειάρχη Αν. Μακεδονίας & Θράκης κ. Χ. Μέτιου και του Αντιπεριφερειάρχη τουρισμού κ. Α. Τσώνη οι οποίοι επισκέφτηκαν το περίπτερο κατά την δεύτερη ημέρα της έκθεσης. Η συμμετοχή και παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Καβάλας στην έκθεση συνέβαλε στην ενίσχυση του brandawareness (αναγνωρισημότητας) και του status (κύρους)του προορισμού έναντι τόσο απέναντι στο απλό κοινό, όσο και στους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου γεγονός που θα αποφέρει την ανάπτυξη νέων συνεργασιών και το άνοιγμα νέων αγορών.

Μοιράσου το άρθρο: