Η κοινωνική δομή του Δήμου Καβάλας, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών (23-27/3/2020), βοήθησε σε καθημερινή βάση 90 περίπου δημότες ενώ, κατά το ίδιο διάστημα, προχώρησε και στη διανομή 175 γευμάτων.

Η υπηρεσία, για την απρόσκοπτη υλοποίηση των μέτρων στήριξης όλων των ευπαθών ομάδων, διαθέτει 7 οχήματα και 114 συνολικά εργαζόμενους. Το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών του Δήμου Καβάλας 2513 500000, λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 07:00 – 19:00 και τα Σαββατοκύριακα, 08:30 – 14:30.

Μοιράσου το άρθρο: