Κέρκυρα: Απάντηση του ξενοδοχείου σε καταγγελία Βρετανίδας

Σε παρεξήγηση αποδίδει ξενοδοχείο στο Σιδάρι το θόρυβο που δημιουργήθηκε ύστερα από ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρετανίδας πελάτισσας του, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από τους πελάτες της Thomas Cook προκειμένου να παραμείνουν στο ξενοδοχείο, να καταβάλλουν οι ίδιοι το κόστος διαμονής και όταν διαμαρτυρήθηκαν, είδαν μπροστά τους άνδρες εταιρίας security. Η βρετανίδα καταγγέλλει επίσης ότι τους απαίτησαν τα στοιχεία των πιστωτικών τους καρτών
Η διεύθυνση του ξενοδοχείου, με ανακοίνωσή της, διαβεβαιώνει ότι οι πελάτες του δεν θα χρεωθούν απολύτως τίποτα, ότι ζήτησε τα στοιχεία των καρτών τους μόνο ως εγγύηση, ότι κράτησε τους πελάτες της Thomas Cook μέχρι την ημέρα που προβλεπόταν να αναχωρήσουν κανονικά και μάλιστα πλήρωσε λεωφορείο για τη μεταφορά στους στο αεροδρόμιο. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, που έστειλε το ξενοδοχείο στην ιστοσελίδα Corfupress, η οποία δημοσίευσε την καταγγελία της βρετανίδας, την εταιρεία security φώναξε, απλώς για να μειωθεί η ένταση που είχε δημιουργηθεί στο lobby του ξενοδοχείου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος