Απάντηση στο εξώδικο που κατέθεσε ιδιώτης δημοσιεύει σήμερα η αντιπεριφερειάρχης Μελίτα Ανδριώτη, η οποία διαβεβαιώνει ότι «η Π.Ι.Ν. έχει πλήρη γνώση των προβλημάτων, ακόμα και χωρίς το εξώδικο». Το θέμα είναι η επικινδυνότητα του δρόμου στην Εθνική Λευκίμμης λόγω ανοιχτών τάφρων και φρεατίων στη δεξιά πλευρά στο ύψος των Καναλίων.
Συγκεκριμένα αναφέρει ότι:
«Η Περιφέρεια έχει ξεκινήσει προ πολλού -πριν χρειαστεί να της σταλεί εξώδικο όπως αυτό που εστάλη από τον κ. Νικομάνη- τις απαραίτητες ενέργειες για την βελτίωση της κατάστασης στη συγκεκριμένη περιοχή. Μετά τις πλημμύρες παραμονές της γιορτής του Αγίου Σπυρίδωνος, δηλαδή στα μέσα Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε αυτοψία στο σημείο από τη Δ/νση Τεχνικών Έργων και μάλιστα, παρόντες ήταν ο Δ/ντης Τ.Ε., Κώστας Γαστεράτος, ο Αντιπεριφερειάρχης Τ.Ε., Μανώλης Ορφανουδάκης κι εγώ ως χωρική Αντιπεριφερειάρχης.
Μετά την αυτοψία, προχωρήσαμε σε παρέμβαση, η οποία ήταν η πρώτη έπειτα από τουλάχιστον 10, αν όχι και περισσότερα, χρόνια. Επί μια δεκαετία και πλέον δεν είχε γίνει ούτε ένας καθαρισμός της τάφρου, των φρεατίων και των σωληνωτών. Υπήρξε, εξάλλου, και συνδρομή της ΔΕΥΑΚ, η οποία βοήθησε με αποφρακτικό μηχάνημα, καθώς ήταν πολύ μεγάλος ο όγκος από το χώμα, τη λάσπη και τα φερτά υλικά που είχαν συσσωρευθεί.
Αμέσως μετά την παρέμβαση / καθαρισμό, που κάναμε, τοποθετήσαμε τις απαραίτητες σημάνσεις, τόσο για τους διερχόμενους οδηγούς, όσο και για τους πεζούς, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα ατυχήματος.
Η παρέμβαση δεν έχει, φυσικά, ολοκληρωθεί, ωστόσο, βρισκόμαστε στη διαδικασία επίλυσης ενός χρόνιου προβλήματος, το οποίο ταλάνιζε την περιοχή με τα πλημμυρικά φαινόμενα να είναι συχνά το προηγούμενο διάστημα. Είμαστε, ήδη, σε συνεννόηση με ιδιοκτήτη ακινήτου στην απέναντι πλευρά του δρόμου προκειμένου να γίνει κι εκεί ο απαραίτητος καθαρισμός, ενώ έχουμε ζητήσει και από την ΔΕΥΑΚ να προχωρήσει σε παρέμβαση σε αγωγό αποχέτευσης, που δημιουργεί προβλήματα πλημμυρίζοντας τον δρόμο.

Τέλος, έχουμε δρομολογήσει την προμήθεια ειδικών μεταλλικών σχαρών, οι οποίες θα τοποθετηθούν στα σημεία, όπου η τάφρος παραμένει ακάλυπτη, ώστε να αφενός να γίνεται όπως πρέπει η απορροή των όμβριων υδάτων, αφετέρου να μην ελλοχεύει κίνδυνος για τη σωματική ακεραιότητα οδηγών και πεζών».

Μοιράσου το άρθρο: