Σε δημόσια διαβούλευση, έως τις 27 Δεκεμβρίου, έθεσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το σχέδιο νόμου για τα Υδατοδρόμια.
Με το νέο σχέδιο νόμου ρυθμίζονται εκ νέου «οι διαδικασίες ίδρυσης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης αεροδρομίων επί των υδάτινων επιφανειών», ώστε να διευκολυνθεί η αδειοδότηση αυτών μέσω της απλοποίησης των σχετικών διαδικασιών και να θεσπιστεί «ασφαλές και ολοκληρωμένο θεσμικό πλαίσιο», το οποίο ευνοεί την ανάπτυξή τους.
Στα βασικά σημεία του σχεδίου νόμου είναι η δυνατότητα χορήγησης «άδειας ίδρυσης» υδατοδρομίου όχι μόνο σε δημόσιο φορέα, αλλά και σε ιδιωτικό φορέα, η έκδοση «άδειας ίδρυσης» υδατοδρομίου χωρίς την απαίτηση επιθεώρησης, ώστε ο ενδιαφερόμενος με την απόκτηση αυτής να προβεί στις προβλεπόμενες από το νόμο ενέργειες για την κατασκευή του συνόλου των απαιτούμενων υποδομών και εγκαταστάσεων του υδατοδρομίου και η δυνατότητα χορήγησης άδειας υδατοδρομίου και σε τουριστικούς λιμένες (μαρίνες, καταφύγια και αγκυροβόλια), Περιοχές Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (Π.Ο.Τ.Α.) και σύνθετα τουριστικά καταλύματα.

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΚΙΚΑ – ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ
Για το θέμα των υδατοδρομίων είχε χθες συνάντηση εργασίας με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη, ο Βουλευτής Κέρκυρας της Νέας Δημοκρατίας, Στέφανος Γκίκας.
Ο Στέφανος Γκίκας μετέφερε στον Υφυπουργό την ανάγκη λειτουργίας του δικτύου υδατοδρομίων των Ιονίων Νήσων από την προσεχή τουριστική περίοδο, όπως και την ανάγκη διεύρυνσής του, μέσω της αδειοδότησης επιπρόσθετων υδατοδρομίων.
Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός διαβεβαίωσε τον Βουλευτή ότι η πρώτη γραμμή στην Ελλάδα που θα δοθεί σε λειτουργία, θα είναι το δρομολόγιο Κέρκυρα – Παξοί – Πάτρα, αφού τα συγκεκριμένα υδατοδρόμια έχουν ήδη αδειοδοτηθεί.

Μοιράσου το άρθρο: