Ο Δήμος Ξάνθης, συνεχίζοντας να λαμβάνει πρωτοβουλίες στο πλαίσιο της πρόληψης εξάπλωσης του κορονοϊού, ενημέρωσης και στήριξης των πολιτών ενεργοποίησε ακόμη δύο τηλεφωνικές γραμμές Βοήθειας και Πληροφόρησης των δημοτών του.

Προκειμένου, όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι, να έχουν όλοι τη δυνατότητα, επίσημης- επιστημονικής, ενημέρωσης και υποστήριξης και πολύ περισσότερο, οι ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Έτσι, οι πολίτες μπορούν να καλούν: Στην τηλεφωνική γραμμή 2541084458 απαντούν: Ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός και νοσηλευτής. Και στην τηλεφωνική γραμμή 2541027670 απαντά: ιατρός, ειδικός παθολόγος Οι γραμμές θα λειτουργούν τις καθημερινές από τις 07:30 έως τις 15:00.

Μοιράσου το άρθρο: