Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι απολαμβάνουν το φαγητό και τον καφέ τους, όπου κι αν είναι, χάρη στα delivery της περιοχής. Οδηγοί διανομής φαγητού ή καφέ με πλήρης, προσωρινή και μερική απασχόληση, αρκετές φορές ρισκάρουν και τη ζωή τους μεταφέροντας την παραγγελία  με τα μηχανάκια όσον το δυνατόν γρηγορότερα…

Ο Νίκος Σωτηριάδης εργάζεται 17 χρόνια ως οδηγός delivery. Έπιασε δουλειά για λίγο και έμεινε 17 ολόκληρα χρόνια διανομέας καφέ. «Είναι δύσκολα», λέει για τη δουλειά του και σημειώνει, «οι άλλοι οδηγοί δεν δίνουν τόση σημασία στο μηχανάκι που όλα τα παιδιά που δουλεύουν ως Delivery οδηγούν. Μπορεί κάποιος να πεταχτεί και να μην δώσουν προτεραιότητα, όταν έχουμε.»

Σύμφωνα με τον κο Σωτηριάδη «Θέλει προσοχή αυτό το επάγγελμα. Μεγάλη προσοχή!» και παραδέχεται πως γίνονται λάθη λόγω της ταχύτητας. «Ναι, υπάρχουν λάθη λόγω της ταχύτητας, λόγω της γρήγορης εκτέλεσης της παραγγελίας.»

Όπως τονίζει υπάρχουν και υπεύθυνοι καταστημάτων που μπορεί να δώσουν την οδηγία- εντολή να «τρέξεις» περισσότερο, να κινηθείς γρηγορότερα. Όπως δεν λείπουν και τα παράπονα του πελάτη, «νομίζουν ότι είναι μόνο αυτοί που έχουν παραγγείλει, μη σκεπτόμενοι ότι από πίσω υπάρχουν κι άλλοι» σημειώνει ο κος Σωτηριάδης προσθέτοντας «Δεν θα έλεγα ότι φταίνε τα αφεντικά. Φταίμε κι εμείς γιατί κι εμείς δεν προσέχουμε όσο πρέπει. Γενικά όλοι όσοι κάνουν αυτό το επάγγελμα όταν σημειώνεται κάποιο ατύχημα ή δυστύχημα στεναχωριόμαστε και είναι λογικό αυτό να συμβαίνει. Κι εγώ έχω δύο παιδιά, κι εγώ θέλω να επιστρέψω στο σπίτι μου μετά τη δουλειά.»

Επί 17 χρόνια μοιράζει πακέτα, καφέ, φαγητού στην Κομοτηνή. Με ωράριο 6ωρο, 7ωρο, 8ωρο, συνήθως 12ωρο. «Αν και τελείωσα Νοσηλευτική, όταν το ξεκίνησα έβγαζα καλά λεφτά συν τα πουρμπουάρ και έμεινα. Τώρα, όμως, λόγω του κορονοϊου, η συμπεριφορά του κόσμου άλλαξε δεν έχουμε την ίδια αντιμετώπιση. Ο κόσμος φοβάται και να παραγγείλει. Δεν είναι μια δουλειά που θα πεις ότι θα την κάνεις μόνιμα, αλλά εμένα αυτή με ταΐζει, με αυτή συντηρώ την οικογένεια μου.» λέει. Τέλος, δεν παραλείπει να στείλει το μήνυμά του: «Θέλει προσοχή από όλους. Το αν καθυστερήσει το φαγητό ή ο καφές τρία λεπτά δεν χάλασε ο κόσμος. Δεν χρειάζεται να τρέχουμε. Ο πελάτης αν είναι να γκρινιάξει, θα γκρινιάξει όπως και να έχει.»
Φώτο:Νίκος Σωτηριάδης Φωτογραφία-ρεπορτάζ-κείμενο:Μαρία Νικολάου

Μοιράσου το άρθρο: