Β. Βαφειάδης: Αναγκαιότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο με ή χωρίς κορονοϊό

Οι ηλεκτρονικές αγορές υπερδιπλασιάστηκαν κατά τη διάρκεια της καραντίνας λόγω κορονοϊού, ωστόσο, υπάρχει ακόμη μεγάλο περιθώριο αξιοποίησης, γι΄αυτό και οι επιχειρηματίες πρέπει να «ανακαλύψουν» τις δυνατότητες που υπάρχουν για την ανάπτυξη της επαγγελματικής τους δραστηριότητας, υποστηρίζει ο Κομοτηναίος επαγγελματίας Βασίλης Βαφειάδης, σημειώνοντας πως η διάδοση του διαδικτύου φαίνεται ότι αφορά πλέον όλες τις ηλικίες, ακόμη και τις μεγαλύτερες, καθώς σχεδόν όλοι οι Έλληνες το χρησιμοποιούν πλέον τακτικά.

«Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι κάτι καινούργιο στην Ελλάδα, ωστόσο, η πανδημία του κορονοϊού και το lock down ανέδειξε την αναγκαιότητά του ακόμη περισσότερο, δηλώνει ο Βασίλης Βαφειάδης μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή «Καθημερινές ιστορίες». Ο ίδιος διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα, παράλληλα με τα δύο φυσικά βιβλιο-χαρτοπωλεία, τα τελευταία τρία χρόνια.

“Εκείνο το διάστημα ήταν ο μόνος τρόπος αγοράς. Υπήρξαν χρήστες που το δοκίμασαν πρώτη φορά. Οι πιο εξοικειωμένοι έκαναν κανονικά τις αγορές τους. Οι περισσότεροι συνεχίζουν από τότε με πολύ αυξητικούς ρυθμούς να εμπιστεύονται τις ηλεκτρονικές αγορές”, σημειώνει ο κ. Βαφειάδης, που προσθέτει ότι οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου είναι κάτι το οποίο έχει καλύψει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της ελληνικής αγοράς και από ό,τι φαίνεται η τάση είναι αυξητική και για τα επόμενα χρόνια. “Αυτό που προτείνω είναι να επιλέγονται από τους συναδέλφους μου και οι δύο τρόποι, τόσο το φυσικό κατάστημα ως παρουσία, όσο και η επιλογή του ηλεκτρονικού καταστήματος στο διαδίκτυο.”

Σύμφωνα με τον κ. Βαφειάδη, οι μικρότερες ηλικίες είναι και οι πιο εξοικειωμένες -αυτοί βεβαίως που έχουν και την οικονομική δυνατότητα, 20 με 35 ετών, είναι η κύρια ηλικία που προβαίνει σε ηλεκτρονικές αγορές. «Μέσα στην καραντίνα το προσπάθησαν και οι μεγαλύτερες ηλικίες, Για πρώτη φορά έκαναν αγορές ηλεκτρονικές, εξοικειώθηκαν και τώρα επιλέγουν να αγοράζουν έτσι και για λόγους ευκολίας. Στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα δεν έχεις την βιτρίνα σου να περάσει κάποιος απ έξω, να σε δει και να μπει μέσα. Πρέπει με κάποιον τρόπο να τον πείσεις και να τον καταφέρεις να αγοράσει από εσένα κι αυτό είναι δύσκολο να το πετύχει κάποιος με την πρώτη. Όποιος δεν το έχει κάνει πρέπει να ξεκινήσει να το κάνει και να το τρέξει με την ίδια αγάπη που τρέχει και το φυσικό του κατάστημα το οποίο δεν το αναιρούμε, δεν το σβήνουμε, δεν μπορεί να υπάρξει αγορά, αν δεν υπάρχουν φυσικά καταστήματα. Απλώς ζούμε στην εποχή που και τα δύο είναι απαραίτητα για να κρατηθεί η αγορά ψηλά.»

ρεπορτάζ-κείμενο-φωτογραφία: Μαρία Νικολάου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος