Διευκρινίσεις για την εξυπηρέτηση του κοινού στο Δήμο Ελασσόνας

Διευκρινίσεις για την εξυπηρέτηση των δημοτών από τις υπηρεσίες του, τη δύσκολη αυτή περίοδο λόγω κορονοϊού, δίνει ο Δήμος Ελασσόνας με ανακοίνωση του και αναφέρει μεταξύ άλλων:
1. Ο Δήμος Ελασσόνας περιορίζει τις ώρες προσέλευσης του κοινού σε όλες τις υπηρεσίες του δήμου (κεντρικές, αποκεντρωμένες ) από τις 11:00 έως τις 15:00 και μόνο για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις.
τηλέφωνο επικοινωνίας 2493350221
2. Το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» προσφέρει και νέες υπηρεσίες οι οποίες περιλαμβάνουν:Υπηρεσία διανομής συσσιτίου σε καθημερινή βάση – Πρωτοβάθμια υγειονομική περίθαλψη – Παράδοση τροφίμων μετά από τηλεφωνική παραγγελία – Εξόφληση λογαριασμών ΔΕΚΟ, κινητής/σταθερής τηλεφωνίας κ.τ.λ. – Παραλαβή αιτήσεων και παράδοσης πιστοποιητικών. τηλέφωνο επικοινωνίας2493350218
3. Όλα τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) λειτουργούν για την εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων από Δευτέρα έως Παρασκευή και από 7:30 – 15:00. Η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με προηγούμενη συνεννόηση (ραντεβού) τηλέφωνο επικοινωνίας 2493350100

4.Δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης οφειλών και ρυθμίσεων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του Δήμου Ελασσόνας
Τηλέφωνο επικοινωνίας 2493350243

-ALPHABANK305002001000472 (IBANGR9101403050305002001000472)
-EUROBANK 0026.0329.39.0200055986
(IBANGR8102603290000390200055986
-ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 341/540350-25 (IBANGR8801103410000034154035025)
-ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5622/052394-634
(IBANGR9301726220005622052394634)
5.Οι πολίτες μπορούν να κάνουν και ηλεκτρονικά εξόφληση των λογαριασμών ύδρευσης- αποχέτευσης της ΔΕΥΑΕΛ μέσω e-bankingχρησιμοποιώντας τον «Κωδικό πληρωμής ΔΙΑΣ» που αναγράφετε στον λογαριασμό τους. τηλέφωνο επικοινωνίας 2493025446

Επισημαίνουμε για ακόμη μια φορά και τους λόγους για τους οποίους επιτρέπονται οι μετακινήσεις πολιτών:

α) Μετάβαση από και προς την εργασία για τις εργάσιμες ώρες.
β) Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
γ) Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
δ) Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.
ε) Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
στ) Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση ή ανάλογες τελετές) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος.
ζ) Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.
η) Εφάπαξ μετάβαση στον τόπο της μόνιμης κατοικίας.
θ) Μετάβαση σε δημόσια υπηρεσία, εφόσον δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση και μόνο για κατεπείγουσες ανάγκες, μετά από τον καθορισμό ραντεβού για το οποίο ενημερώνεται εγγράφως ή ηλεκτρονικώς ο πολίτης και υπό την επιπλέον προϋπόθεση επίδειξης της ως άνω ενημέρωσης.
ι) Μεταφορά από και προς τον τόπο εργασίας συζύγου ή συγγενούς πρώτου βαθμού, εφόσον υφίσταται σχετική ανάγκη.
ια) Μετάβαση για σίτιση αδέσποτων ζώων, εφόσον η μετάβαση πραγματοποιείται εντός του δήμου κατοικίας του πολίτη

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος