Επερώτηση ΛΑ.Σ για το οδικό δίκτυο στην Π.Ε Λάρισας

Οι περιφερειακοί σύμβουλοι Θεσσαλίας της Λαϊκής Συσπείρωσης (Τσιαπλές Αναστάσιος, Γκαραλιάκος Ζήσης, Μπακάση Βασιλική, Νάνος Απόστολος), με την επερώτηση ζητούν να τους δοθούν στην συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, συγκεκριμένες απαντήσεις για τα παρακάτω προβλήματα του οδικού δικτύου της Π.Ε Λάρισας από τον Περιφερειάρχη.

Το περιεχόμενο της επερώτησης:

1. Παλαιά Εθνική Οδός Λάρισας-Βόλου.
Αυτός ο δρόμος έχει μεγάλα προβλήματα (στενότητα, έλλειψη τακτικής συντήρησης, κυκλοφορία βαρέων οχημάτων), ενώ χρησιμοποιείται από πολύ μεγάλο αριθμό οδηγών καθημερινά, που μετακινούνται αναγκαστικά από Λάρισα προς Βόλο και αντίστροφα, λόγω της αδυναμίας να πληρώνουν το χαράτσι των 8 ευρώ στα διόδια, αλλά και προς τα παράλια του Δήμου Αγιάς, όσο και προς τα χωριά που γειτνιάζουν στον δρόμο αυτό.
Λόγω αυτών των προβλημάτων του συγκεκριμένου δρόμου, κατά καιρούς έχουν γίνει πολλά τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα που κόστισαν ανθρώπινες ζωές, τραυματισμούς και περιουσίες, τόσο στο τμήμα εντός της Λάρισας, όσο και στο τμήμα εκτός της πόλης. Οι ευθύνες της Περιφερειακής Αρχής Θεσσαλίας είναι μεγάλες γι’ αυτή την κατάσταση που παραμένει πολλά χρόνια. Ζητάμε να ενημερωθούμε:
Α) γιατί δεν έχει προχωρήσει η ανακατασκευή της παλιάς εθνικής οδού Λάρισας – Βόλου, με διαπλάτυνση, διαχωριστικό, φωτισμό και τι σκοπεύει να κάνει η Περιφερειακή Αρχή Θεσσαλίας, για να προχωρήσουν αυτά τα έργα;
Β) τι έκανε και τι σκοπεύει να κάνει σε συνεργασία με τον Δήμο Λάρισας, για την κατασκευή έργων στο τμήμα εντός της πόλης της Λάρισας, όπως ανισόπεδες διαβάσεις πεζών, σήμανση, καλύτερο φωτισμό, πεζοδρόμια;
Γ) τι έχει κάνει και τι σκοπεύει να κάνει για την κατασκευή παρακαμπτήριας οδού, που θα συνδέει την παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Αθήνας, στο ύψος της Βιοκαρπέτ, με την παλιά εθνική οδό Λάρισας-Βόλου, μετά την κατοικημένη περιοχή της Λάρισας, από όπου θα εκτρέπεται η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων προς τον Βόλο και αντιστρόφως;
Δ) τι ενέργειες έχει κάνει για την κατάργηση των διοδίων που αυξάνονται συνεχώς, τη βασική αιτία που αναγκάζει τους οδηγούς βαρέων οχημάτων και όχι μόνο, να διέρχονται από την πόλη της Λάρισας και την παλιά Ε.Ο Λάρισας –Βόλου;
2. Επαρχιακός δρόμος Λάρισας-Φαρσάλων.
Αυτός ο δρόμος έπρεπε να έχει κατασκευαστεί εκ’ νέου εδώ και 2 δεκαετίες περίπου, με σύγχρονες προδιαγραφές, παρακάμπτοντας και τις κατοικημένες περιοχές με τις οποίες έπρεπε να υπάρχουν ειδικοί έξοδοι (Νίκαια, Νέες Καρυές, Χαρά, Ζάππειο), γιατί ο υφιστάμενος είναι εντελώς ακατάλληλος και επικίνδυνος λόγω της στενότητάς του, των επικίνδυνων στροφών του, της έλλειψης συντήρησης, με ευθύνη της Περιφερειακής Αρχής Θεσσαλίας. Επιπλέον δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στην κωμόπολη της Νίκαιας την οποία διασχίζει στο κέντρο της, αφού συνωστίζεται μεγάλος αριθμός οχημάτων, με αποτέλεσμα κυκλοφοριακή συμφόρηση και κινδύνους ατυχημάτων.
Παρά τις μεγαλόστομες υποσχέσεις εδώ και χρόνια, το πρόβλημα δεν λύνεται, αντιθέτως η κατάσταση χειροτερεύει. Και εδώ πέρα από κυβερνητικές ευθύνες, έχει και η περιφέρεια, όπως και η πρώην νομαρχία Λάρισας, για την μη επίλυση του προβλήματος.
Ζητάμε από την περιφερειακή αρχή να μας ενημερώσει γιατί δεν έχει προχωρήσει η κατασκευή του νέου δρόμου και τι σκοπεύει να κάνει για την κατασκευή του;

3. Επαρχιακός δρόμος Ελασσόνας– Κοζάνης, παράκαμψη Ελασσόνας.
Επίσης πολύπαθη και πολύχρονη ιστορία, μιας και πολλοί τον εξήγγειλαν, αλλά κανείς δε τον έφτιαξε. Αυτός ο δρόμος είναι ακατάλληλος και επικίνδυνος σε πολλά σημεία του, μέχρι τα όρια των Π.Ε Λάρισας – Κοζάνης, λόγω της στενότητάς του, την ανυπαρξία διαχωριστικού, των πολλών και επικίνδυνων στροφών, την έλλειψη φωτισμού, ενώ περνά μέσα από την πόλη της Ελασσόνας. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται σοβαροί κίνδυνοι για τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και κατοίκους της Ελασσόνας και άλλων οικισμών που διασχίζει αυτός ο ακατάλληλος δρόμος. Και εδώ η περιφέρεια Θεσσαλίας έχει ευθύνες για τη μη υλοποίηση του έργου.
Ζητάμε να ενημερωθούμε τι έχει κάνει και τις σκοπεύει να κάνει η Περιφερειακή Αρχή Θεσσαλίας, για να προχωρήσει επιτέλους η κατασκευή του νέου δρόμο Ελασσόνας-Κοζάνης, με την παράκαμψη της Ελασσόνας και των άλλων οικισμών που διέρχεται ο σημερινός δρόμος;

4. Επαρχιακός δρόμος Βερδικούσης-Λογγά
Αυτός ο δρόμος κατασκευάστηκε πριν δυο χρόνια και διαφημίστηκε από την Περιφερειακή Αρχή ως σημαντικό έργο, με τον κ. Περιφερειάρχη να φωτογραφίζεται πριν ολοκληρωθεί. Ενώ δόθηκε σε κυκλοφορία, ένα τμήμα 1.000 μέτρων περίπου, εξακολουθεί να είναι χωματόδρομος, ενώ σε μια σειρά σημεία του δρόμου, λόγω μη σωστής πρόβλεψης, παρ’ ότι είναι εμφανές και σε μη ειδικούς, σημειώνονται κατολισθήσεις, λόγω της σαθρότητας του εδάφους, χωρίς να ληφθεί μέριμνα για την κατασκευή έργων αντιστήριξης σε αρκετά σημεία, καθιστώντας επικίνδυνη την διέλευσή του, ιδιαίτερα τώρα που ξεκινούν βροχές.
Ζητάμε να ενημερωθούμε ποιος είναι ο λόγος που δεν έγινε η ολοκλήρωση της ασφαλτόστρωσής του, η κατασκευή έργων αντιστήριξης σε όλα τα επικίνδυνα σημεία μέχρι σήμερα και τι σκοπεύει να κάνει για την ολοκλήρωση της ασφαλτόστρωσης και την κατασκευή των έργων αντιστήριξης, η Περιφερειακή Αρχή Θεσσαλίας;”

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος