Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής σε μαθητές Ρομά στα Φάρσαλα

Δράση ευαισθητοποίησης στο τμήμα της Α΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Φαρσάλων, που φοιτούν μαθητές Ρομά, με θέμα «Μαθαίνοντας για τον κ. Κ.Ο.Κ», υλοποιήθηκε χθες από την Παιδαγωγό Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Μαρ. Σίσκου, του Παραρτήματος Ρομά Κέντρου Κοινότητας Δήμου Φαρσάλων.

Σκοπός της δράσης ήταν οι μικροί μαθητές να γνωρίσουν τα βασικά είδη σήμανσης , να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν γνωστές πινακίδες από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), να έρθουν σε επαφή με θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και ασφάλειας που απορρέουν από τα μηνύματα που στέλνουν οι πινακίδες και να γνωρίσουν τους κανόνες ασφαλείας που πρέπει να τηρούν όταν οδηγούν ποδήλατο.
Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής σε μαθητές Ρομά στα Φάρσαλα
Στα πλαίσια του βιωματικού χαρακτήρα της δράσης, τα παιδιά επιδόθηκαν σε διασκεδαστικές εκπαιδευτικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
Το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Φαρσάλων εντάσσεται στο επιχειρησιακό «Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Θεσσαλίας 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Για πληροφορίες σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τις δράσεις του Κέντρου Κοινότητας: -Ισόγειο Δημαρχιακού Καταστήματος, Πλατεία Δημαρχείου, Τ.Κ. 40300, Φάρσαλα, Τηλ. 2491350163 – 4, e-mail: k.koinotitas@dimosfarsalon.gr -Παράρτημα Ρομά: Οικισμός Λυόμενων Κατοικιών Ρομά, 3η Πτέρυγα Εργατικών Κατοικιών, Τηλ. – Φαξ: 2491025805, e-mail: kkoinothtas_roma@dimosfarsalon.gr Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται καθημερινά, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: 8:30π.μ. έως 13:00μ.μ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος