Με ιδιαίτερη επιτυχία και εξαιρετικά μεγάλη συμμετοχή οργανώθηκε το 1ο Διαδικτυακό Σεμινάριο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, με τίτλο «Μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων εν μέσω της κρίσης του Κορονοϊού».
Ομιλητής ήταν ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών και το παρακολούθησαν περισσότερα από 170 άτομα.
Αναπτύχθηκαν τα θέματα:
-Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ η κρίση του Κορονοϊού
-Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ κρίση του Κορωνοϊού
-Εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα
-Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων από πλευράς τόσο των επιχειρήσεων φιλοξενίας όσο και των τοπικών αρχών
Η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου σε συνεργασία με το Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου και τη DingoMarketingTeam ολοκλήρωσε τη διαδικασία συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου «COVID-19 και Τουρισμός» και τα αποτελέσματά του συμπεριλαμβάνονται στο «e-book» με τίτλο «COVID19MAZI».
Σ’ αυτή την έρευνα καταγράφεται η αγωνία των επιχειρηματιών του τουρισμού και η ανάγκη για στήριξη των επιχειρήσεών τους με κάθε τρόπο, ώστε να αντιμετωπίσουν τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται.

Μοιράσου το άρθρο: