Αγωνιούν οι επιχειρηματίες για τις επιπτώσεις της πανδημίας

Με ιδιαίτερη επιτυχία και εξαιρετικά μεγάλη συμμετοχή οργανώθηκε το 1ο Διαδικτυακό Σεμινάριο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, με τίτλο «Μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων εν μέσω της κρίσης του Κορονοϊού».
Ομιλητής ήταν ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών και το παρακολούθησαν περισσότερα από 170 άτομα.
Αναπτύχθηκαν τα θέματα:
-Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ η κρίση του Κορονοϊού
-Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ κρίση του Κορωνοϊού
-Εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα
-Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων από πλευράς τόσο των επιχειρήσεων φιλοξενίας όσο και των τοπικών αρχών
Η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου σε συνεργασία με το Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου και τη DingoMarketingTeam ολοκλήρωσε τη διαδικασία συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου «COVID-19 και Τουρισμός» και τα αποτελέσματά του συμπεριλαμβάνονται στο «e-book» με τίτλο «COVID19MAZI».
Σ’ αυτή την έρευνα καταγράφεται η αγωνία των επιχειρηματιών του τουρισμού και η ανάγκη για στήριξη των επιχειρήσεών τους με κάθε τρόπο, ώστε να αντιμετωπίσουν τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος