Με νέα εργαλεία προβολής του τουρισμού η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ως ηγέτιδα δύναμη του ελληνικού τουρισμού, πρωτοπορεί για μια ακόμη φορά, καθώς είναι ο πρώτος Oργανισμός του Δημοσίου που εισάγει σε διεθνή διαγωνιστική διαδικασία την διαφήμιση του τουριστικού προϊόντος της στα social media, μέσω μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής βιβλιοθήκης οπτικοακουστικού υλικού, που στόχο έχει την συνδυασμένη προβολή φυσικής κληρονομιάς, πολιτισμού και τουρισμού.
Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η οποία συνεδρίασε χθες υπό την προεδρία του Περιφερειάρχη, Γιώργου Χατζημάρκου, ενέκρινε τους όρους διακήρυξης ανοιχτού δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την «Προβολή Φυσικής Κληρονομιάς, Πολιτισμού και Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου» προϋπολογισμού 998.387,10 € .
Το έργο αφορά δέσμη ενεργειών για την προβολή του τουριστικού αποθέματος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, με στόχο την προώθηση του τουρισμού εμπειρίας, τη διατήρηση και περαιτέρω ενίσχυση της θέσης και της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού τομέα της Περιφέρειας.
Αντικείμενο του έργου που θα προκηρυχθεί είναι:
1) Η διαχείριση και προβολή της ψηφιακής ταυτότητας και καμπάνιας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Στόχος είναι η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς και η εικαστική και λειτουργική αναβάθμιση και διαχείριση του portal της Περιφέρειας, ο σχεδιασμός η ανάπτυξη και η διαχείριση blog, η ανάπτυξη και διαχείριση λογαριασμών της Περιφέρειας σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η προβολή σε ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα και τέλος η υλοποίηση δράσεων δημιουργικής απεικόνισης (digital posters).
2) Η παραγωγή 17 βίντεο για τις ανάγκες της Τουριστικής Προβολής και 2.000 φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης για κάθε δυνατή χρήση σε έντυπη ή και σε ηλεκτρονική μορφή. Τα βίντεο που θα δημιουργηθούν θα αναδεικνύουν με μοντέρνα εικαστική και σύγχρονη επεξεργασία το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας και θα προβάλουν χαρακτηριστικά σημεία, θεματικούς άξονες, στιγμές και εμπειρίες καλοκαιρινών διακοπών και προορισμών. Ενδεικτικά προβλέπεται ο σχεδιασμός και η παραγωγή τουλάχιστον τριών διαφημιστικών βίντεο σε επίπεδο Περιφέρειας και Περιφερειακών ενοτήτων Δωδεκανήσου και Κυκλάδων, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα (full και short versions) καθώς και αντίστοιχα θεματικά βίντεο για τον αθλητικό τουρισμό, τον πολιτιστικό και θρησκευτικό τουρισμό και την γαστρονομία. Επίσης το φωτογραφικό υλικό σε επιλεγμένα σημεία και προορισμούς θα εμπλουτίσει την τράπεζα φωτογραφικού υλικού της Περιφέρειας.
3) Διαφημιστική καμπάνια σε ΜΜΕ πανελλήνιας και περιφερειακής εμβέλειας, η οποία θα καταμερίζεται σε τηλεοπτικό χρόνο, έντυπη και ραδιοφωνική προβολή.
Το έργο θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου από πόρους του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020», με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος