Ν. Αιγαίο: Πρωταγωνιστής του ελληνικού τουρισμού

Μια εξαιρετικά αποδοτική χρονιά κατέγραψε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στον τομέα του τουρισμού, όπως αποτυπώνεται στον απολογισμό των δράσεων και των πρωτοβουλιών που αναπτύχθηκαν στην διάρκεια του 2017.
Η περιφερειακή αρχή τα τελευταία τρία χρόνια έχει ως στρατηγικό πλαίσιο δράσης την αντιμετώπιση του Νοτίου Αιγαίου, ως Πρωταθλητή του ελληνικού τουρισμού.
Η συμμετοχή του Νοτίου Αιγαίου στις σημαντικότερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου, ήταν στοχευμένη, δεδομένη, ανελλιπής και επιβλητική, ενώ η ψηφιακή καμπάνια «Interactive Digital Platform Campaign» σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου, στην διάρκεια του 2017 είχε εξαιρετικά αποτελέσματα.
Συγκεκριμένα:
• 150.000.000 social media impressions
• 4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
• 19.000.000 συνολική κυκλοφορία μέσων
• 1.000.000 social media reach
• 950 έντυπες & online δημοσιεύσεις
• 40 δημοσιογραφικές αποστολές
• 31 blogger & digital ifluencers αποστολές (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)
• 3.650 posts των bloggers στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης
• 48 Blogposts
• 160 διαφημιστικές εφαρμογές (digital posters)
• 50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά
• 9.500.000€ Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας
Παράλληλα, μέσα στο 2017 η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου επιβραβεύτηκε με μια μία πολύ σημαντική διάκριση για την καμπάνια «Aegean Islands-Like No Other», καθώς απέσπασε το βραβείο «Best Creative Destination 2017» από το διεθνές δίκτυο Creative Tourism Network® στο περιθώριο της Διεθνούς Τουριστικής έκθεσης του Λονδίνου.
Επίσης, στην Έκθεση MITT Μόσχας η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου βραβεύτηκε ως «Best Regional Destination» για την παρουσίαση του περιπτέρου της.
Για τις επιδόσεις του τουρισμού στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στην διάρκεια του 2017, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε:
«Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας, το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβάλει στοχευμένα το τουριστικό μεγαλείο του Νοτίου Αιγαίου, αναδεικνύει τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Με το τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής που εκπονήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece περάσαμε στην ψηφιακή εποχή εφαρμόζοντας καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου και την τόνωση της επισκεψιμότητας. Οι προσπάθειές μας αυτές αποδίδουν καρπούς, καθώς και το 2017 το Νότιο Αιγαίο αναδείχθηκε πρωταθλητής στο στίβο του Τουρισμού! Συνεχίζουμε δυναμικά την ίδια πετυχημένη στρατηγική ισχυροποιώντας τη θέση των προορισμών του Νοτίου Αιγαίο στις διεθνείς αγορές».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος