«Η νέα εποχή που απαιτεί διαδικτυακές πλέον κινήσεις, μας φέρνει να συμμετέχουμε ως Δήμος Ρόδου κατά τον μήνα Δεκέμβριο, στο alternative project στο οποίο συμμετέχει για την Πολωνία η ΠΝΑι και στα Be-To-Be όπου μέσω της διαδικτυακής έκθεσης οι επιχειρηματίες της περιοχής μας, θα έχουν την δυνατότητα να μιλήσουν απ ευθείας» δήλωσε ο αντιδήμαρχος τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς, απαντώντας στην πρόταση της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου το 2022.

«Εμείς ως προορισμός, οφείλουμε να κάνουμε την δική μας, εξειδικευμένη προσπάθεια διότι όπως γνωρίζετε, η ΠΝΑι δεσμεύεται να προβάλει γενικότερα το Νότιο Αιγαίο ,48 νησιά που είναι τουριστικοί προορισμοί, είπε ο κ. Ταρασλιάς και πρόσθεσε: «Σ’ αυτό το πλαίσιο, βεβαίως και προβάλλεται η Ρόδος, αλλά εμείς, ως Δήμος Ρόδου, επιθυμούμε μια μεγαλύτερη προβολή του νησιού ως υποχρέωσή μας. Θα γίνει επέκταση της ήδη υπάρχουσας καμπάνιας (What I Love About Rhodes) και μέχρι το τέλος του έτους ενώ με την έναρξη του νέου έτους, σχεδιάζουμε να κάνουμε νέες προωθητικές ενέργειες τις οποίες θα δούμε μετά από διαβούλευση με τους συνεργάτες μας».

Ο κ. Ταρασλιάς εμφανίστηκε διατεθειμένος σε συνεργασία με την Διεύθυνση Τουρισμού και τον ΠΡΟΤΟΥΡ, όσον αφορά την προβολή της Ρόδου, να συνεχίσει να έχει με τα ίδια μέλη τα οποία συνεργάστηκε στην διαχείριση του κορονοϊού να λειτουργήσει συντονιστικά για τις στρατηγικές που θα ακολουθηθούν.

Μοιράσου το άρθρο: