Mια νέα υπηρεσία θέτει από σήμερα σε εφαρμογή η Διοίκηση του Δ.Π.Θ στο πλαίσιο της προσπάθειάς της για καλύτερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των τυχόν έκτακτων περιστατικών που ανακύπτουν στον χώρο των πανεπιστημιουπόλεων .
Η υπηρεσία αυτή αφορά σε μια «ΓΡΑΜΜΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ – 11314», η οποία θα ενεργοποιείται με την κλήση ενός πενταψήφιου αριθμού τηλεφώνου – 11314, από οποιοδήποτε τηλέφωνο. Η κλήση αυτή μπορεί να πραγματοποιείται από οποιονδήποτε επιθυμεί να αναφέρει ένα περιστατικό έκτακτης ανάγκης εντός των χώρων των πανεπιστημιουπόλεων και βρίσκεται στην περιοχή της Θράκης.

Η υπηρεσία αυτή αφορά :
1. στην 24ωρη διαχείριση έκτακτων περιστατικών που αναφέρονται – καταγγέλλονται επώνυμα και αφορούν μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, εκπαιδευτικό προσωπικό, διοικητικό προσωπικό, φοιτητές. Η υπηρεσία αυτή εξυπηρετεί μόνο περιπτώσεις που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης λόγω του εκτάκτου του χαρακτήρα τους. Οι αρμόδιοι για την τήρηση της γραμμής δεν είναι υποχρεωμένοι σε καμία περίπτωση να παρέχουν πληροφορίες που αφορούν συνήθη θέματα (π.χ. πρόγραμμα εξεταστικής, βαθμολογίες, κ.α.),
2. στην καταγραφή σε ειδικό βιβλίο κάθε έκτακτου περιστατικού (βιαιοπραγίες ή άλλες εγκληματικές πράξεις) που αναφέρεται στην υπηρεσία της γραμμής έκτακτης ανάγκης και την προσπάθεια εξεύρεσης λύσης. Ο λήπτης του αιτήματος – καταγγελίας θα ενημερώνει άμεσα τους αρμόδιους υπαλλήλους του Δ.Π.Θ. ή άλλον αρμόδιο, εφόσον αδυνατεί να επιλύσει μόνος του το συγκεκριμένο περιστατικό.

Ανάλογα με τη γεωγραφική θέση αυτού που καλεί θα ενεργοποιείται ο αντίστοιχος λήπτης της γραμμής. Έτσι για όσους καλούν από την περιοχή της Ξάνθης, θα ανταποκρίνεται ο υπεύθυνος της γραμμής στην Ξάνθη, ήτοι ο φύλακας του Κεντρικού Φυλακίου (κτήρια ΠΡΟΚΑΤ) στην πόλη της Ξάνθης, για όσους καλούν από Κομοτηνή, ο υπεύθυνος της γραμμής της Κομοτηνής, ήτοι ο φύλακας του Κεντρικού Φυλακίου που βρίσκεται στην Πύλη Α΄(Πρυτανεία) και για όσους καλούν από την περιοχή του Έβρου (Ορεστιάδα – Αλεξανδρούπολη) θα ανταποκρίνεται ο υπεύθυνος της Γραμμής στην Αλεξανδρούπολη, ήτοι ο φύλακας του Κεντρικού Φυλακίου της Ιατρικής Σχολής.

«Είναι μια πρωτοβουλία του ΔΠΘ την οποία αποφάσισε οργάνωσε και έθεσε σε λειτουργία το Πανεπιστήμιο. Πρόκειται για μια γραμμή στην οποία μπορούν να δηλώνονται επώνυμα θέματα τα οποία αφορούν έκτακτα περιστατικά και με αυτόν τον τρόπο το Πανεπιστήμιο φιλοδοξεί να έχει μια άμεση ανταπόκριση έτσι, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια η το αίσθημα ασφάλειας κάτ ΄ ελάχιστον όλων των συναδέλφων ,των φοιτητών μας, αλλά και οποιοδήποτε άλλων δραστηριοποιούνται στον χώρο τον Πανεπιστημιουπόλεων του «Δημοκριτείου» στις τέσσερις πόλεις στα οκτώ camp,» ανέφερε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο αντιπρύτανης Οικονομικών του ΔΠΘ κ.Φώτης Μάρης ,ξεκαθαρίζοντας ότι, η γραμμή αφορά αποκλειστικά και μόνο έκτακτα περιστατικά και δεν έρχεται να υποκαταστήσει υπηρεσίες γραμματειών η οποιεσδήποτε άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.

«Είναι μια υπηρεσία η οποία θα μας βοηθήσει αρκετά, διότι στα διάφορα έκτακτα περιστατικά παρατηρείται το φαινόμενο πολλές φορές οι άνθρωποι οι οποίοι είναι στους χώρους του Πανεπιστημίου να μην απευθύνονται στον κατάλληλο ,έτσι χάναμε χρόνο και πολλές φορές χάναμε και το ίδιο το συμβάν,» διευκρίνησε ο κ. Μάρης, υπογραμμίζοντας πως «με αυτόν τον τρόπο θα το καταγράψουμε και θα έχουμε την δυνατότητα να οργανώσουμε την αντίδραση μας.»

Συντάκτης:Όλγα Ορφανίδου

Μοιράσου το άρθρο: