Ν. Γκαρά: “Ακραίες νεοφιλελεύθερες πολιτικές στην Παιδεία”

Για «ακραίες νεοφιλεύθερες πολιτικές που ισοπεδώνουν τη δημόσια παιδεία» κατηγόρησε την κυβέρνηση η βουλευτής Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ, Νατάσα Γκαρά, κατά την τοποθέτησή της στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, στη συζήτηση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η κα Γκαρά αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην αναστολή έναρξης λειτουργίας 37 νέων πανεπιστημιακών τμημάτων, μεταξύ των οποίων και τα νέα τμήματα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, τονίζοντας πόσο σημαντική ήταν η ίδρυσή τους για το πανεπιστήμιο και τη Θράκη. Επίσης, έκανε λόγο για «περικοπή της χρηματοδότησης κατά 20%» στα πανεπιστημιακά ιδρύματα και στα προβλήματα που αυτή δημιουργεί, υποστηρίζοντας ότι συρρικνώνεται η δημόσια παιδεία. Η βουλευτής αναφέρθηκε και στη χρηματοδότηση, με 2 εκ. ευρώ ετησίως, της Θεολογικής σχολής της Βοστώνης, στην οποία, όπως επεσήμανε, οι φοιτητές είναι ελάχιστοι και τα δίδακτρα υψηλά, ενώ την ίδια στιγμή, και με το ίδιο ποσό, προβλεπόταν η αναβάθμιση σπουδών 1.500 αποφοίτων ΕΠΑΛ ανά έτος, με 65 διετή προγράμματα σπουδών σε 14 πανεπιστήμια της χώρας. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην «εξίσωση» των πτυχίων των δημοσίων πανεπιστημίων με αυτά των ιδιωτικών κολλεγίων, χωρίς να έχει προηγηθεί απόφαση αναγνώρισης από τον αρμόδιο Διεπιστημονικό Οργανισμό (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.), και εκτιμώντας πως με την εξίσωση αυτή υποβαθμίζεται η αξία των δημόσιων πανεπιστημίων. Απευθυνόμενη δε στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας υποστήριξε πως «στους 6 μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων της, το μόνο που έχει να επιδείξει είναι μια πλούσια επίθεση στη δημόσια εκπαίδευση και παιδεία».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος