Ειδική προβολή και προώθηση της Σαμοθράκης στο Γαλλικό κοινό προγραμματίζει η Περιφέρεια ΑΜΘ στο Παρίσι από 1-4 Οκτωβρίου σε συνεργασία με το Μουσείο του Λούβρου όπου εκτίθεται η «Νίκη», προκειμένου να αναδειχθεί η σημαντική αυτή πολιτιστική κληρονομιά που έχει το νησί.
Μια δεύτερη δράση που ήδη υλοποιείται με την συνεργασία της Περιφέρειας ΑΜΘ και του ΕΟΤ της Ρουμανίας, προκειμένου να ανατραπεί το αρνητικό κλίμα που δημιουργήθηκε μετά και τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό, είναι η προβολή της Σαμοθράκης σε μεγάλα ΜΜΕ της Ρουμανίας .

« Σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού είμαστε πρόθυμοι να διαφημίσουμε το νησί στην Βαλκανική αγορά και κυρίως στην Ρουμανία όπου το 1/3 των τουριστών φέτος στην Σαμοθράκη ήταν Ρουμάνοι. Στο Παρίσι σε συνεργασία με το Μουσείου του Λούβρου (όπου φιλοξενείται η Νίκη) προγραμματίζουμε ειδική εκδήλωση προκειμένου να αναδείξουμε αυτήν την σημαντική πολιτιστική κληρονομιά που έχει το νησί της Σαμοθράκης και στους Γάλλους προκειμένου να μπορέσουμε ώστε το 2020 να κινητοποιήσουμε την αγορά της Γαλλίας στο νησί,» ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κώστας Αντωνιάδης.

Αναφερόμενος ο κ. Αντωνιάδης στην φετινή τουριστική κίνηση είπε:
«Ακόμη και σήμερα η τουριστική κίνηση σε όλη την Περιφέρεια ΑΜΘ καλά κρατεί και τα μηνύματα που έχουμε και από τους ξενοδόχους αλλά και από τα ενοικιαζόμενα είναι ότι και ο Σεπτέμβριος κινείται σε ικανοποιητικό βαθμό ,όπου η πληρότητα σε πολλά αστικά κέντρα θα ξεπεράσει το 90%.»

Όπως εξήγησε «αυτό δείχνει ότι ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός που ξεκίνησε τα τελευταία τρία χρόνια η Περιφέρεια ,έχει πάρει σάρκα και οστά και δείχνει ότι ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει την «βαριά βιομηχανία» για την Περιφέρεια μας.»

Μοιράσου το άρθρο: