Δημοπρατήθηκε σε Δημόσιο Διεθνή διαγωνισμό η μελέτη για τη διάβρωση των ακτών του Κορινθιακού Κόλπου.

Πρόκειται για έργο ζωτικής σημασίας, που ήταν ζητούμενο δεκαετιών για τους κατοίκους των περιοχών Κορινθίας και Αχαΐας.

Η διάβρωση των ακτών, είναι φαινόμενο ορατό και συνεχώς επιδεινούμενο, που έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις σε όλο το μήκος της ακτογραμμής του Κορινθιακού Κόλπου, με τεράστιες περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις.

Η μελέτη που δημοπρατήθηκε στις 6 Οκτωβρίου 2016, έχει στόχο να αντιμετωπιστεί για πρώτη φορά, συνολικά, το φαινόμενο της διάβρωσης των νοτίων ακτών του Κορινθιακού Κόλπου.

“Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες και σοβαρότερες μελέτες ακτομηχανικής στην πατρίδα μας τα τελευταία χρόνια” τόνισε το πρωί σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ Πάτρας, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες και συμπλήρωσε:  “Σε μια έκταση από τη Γέφυρα του Ισθμού μέχρι τη γέφυρα του Ρίου – Αντιρρίου, αντικείμενό της, αποτελεί η διερεύνηση του μηχανισμού της παράκτιας στερεομεταφοράς, ο εντοπισμός των αιτιών της διάβρωσης, ώστε να προταθούν τεχνικές παρεμβάσεις σε επιλεγμένες θέσεις που θα προκύψουν από τη μελέτη. Οι τεχνικές αυτές παρεμβάσεις θα περιορίσουν ή θα αναστρέψουν το διαβρωτικό μηχανισμό και ταυτόχρονα θα συμβάλουν στην ανάπλαση των ακτών αναψυχής αποκαθιστώντας την περιβαλλοντική ταυτότητα και ελκυστικότητα της περιοχής”.

Η μελέτη χρηματοδοτείται με 4.800.000€ από εθνικούς πόρους που διαχειρίζεται η Γενική Γραμματεία Υποδομών.

Δημοπρατήθηκε σε Δημόσιο Διεθνή διαγωνισμό η μελέτη για τη διάβρωση των ακτών του Κορινθιακού Κόλπου.

Σύνταξη: Δήμητρα Αναργύρου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος