Κ. Αγοραστός: «Ξεχωριστή και μοναδική η πίστα των Σερρών»

Είχε συνηθίσει να βλέπει πρώτος την… καρό σημαία στους πολιτικούς «αγώνες» στους οποίους συμμετείχε τα προηγούμενα χρόνια.

Αυτή τη φορά όμως, ο Κώστας Αγοραστός είδε μια πραγματική καρό σημαία στην πίστα του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών όπου έζησε, όπως είπε ο ίδιος, μια μοναδική εμπειρία τρέχοντας με αγωνιστικό αυτοκίνητο. Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός με συνέντευξη του στην ΕΡΤ Σερρών εξέφρασε τον θαυμασμό του για το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών και μίλησε το πώς αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί καλύτερα από την τοπική αυτοδιοίκηση.

Αναλυτικά ο Κώστας Αγοραστός μίλησε στην ΕΡΤ Σερρών για:

-Για την επίσκεψη του στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών και την απόφαση του να τρέξει με αγωνιστικό αυτοκίνητο στον πίστα:

«Είναι μια ξεχωριστή δραστηριότητα. Είναι ένα αναπτυξιακό εργαλείο της περιοχής αλλά και της χώρας. Ήθελα να το δω αλλά ταυτόχρονα και να τρέξω στην πίστα γιατί είναι μια διαφορετική εμπειρία. Νομίζω ότι πάνω σε τέτοιες αθλητικές δραστηριότητες πρέπει να δομήσουμε την Ελλάδα του αύριο γιατί ο αθλητικός τουρισμός είναι ένας τουρισμός ο οποίος δεν σε εγκαταλείπει ποτέ… Το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών δημιουργεί ένα πόλο έλξης διαφορετικό… Αν εξαιρέσουμε το κτίριο στο οποίο βρισκόμαστε, το Αυτοκινητοδρόμιο χρειάζεται βελτίωση, μια συντήρηση. Μίλησα τηλεφωνικά με τον Κώστα Καραμανλή, βρίσκεται στην Πελοπόννησο αλλιώς θα βρισκόταν εδώ, και πραγματικά του είπα και πιστεύω θα δείξει ενδιαφέρον, το θέλει κι αυτός για να βρεθούν οι τρόποι και να γίνει περισσότερο ελκυστικό. Δεν πρέπει να μείνει στατικό, πρέπει να γίνει ένα δυναμικό αυτοκινητοδρόμιο».

-Για τα χρηματοδοτικά εργαλεία που έχει χρησιμοποιήσει ο ίδιος ως περιφερειάρχης Θεσσαλίας:

«Ναι, η αλήθεια είναι ότι έχουμε κάνει πολλά και σχεδιάζουμε κι άλλα όπως και ποδηλατοδρόμιο. Έχουμε πολλές αθλητικές εγκαταστάσεις, κάναμε καινούργιο κολυμβητήριο, επτά καινούργια κλειστά γυμναστήρια, ανακατασκευή και βελτιώσεις στα γήπεδα ποδοσφαίρου. Αυτό όμως είναι ξεχωριστό και πρέπει να παραμείνει. Και το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών είναι μια μοναδικότητα για τους ανθρώπους που αγαπάνε το άθλημα και είναι πολλοί που το αγαπάνε».

Κ. Αγοραστός: «Ξεχωριστή και μοναδική η πίστα των Σερρών»-Για το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης:

«Καθοριστικό ρόλο μπορεί να παίξει ο Δήμος αλλά και η Περιφέρεια μπορεί να βοηθήσει και να συμβάλλουν στην ανάπτυξη, στη βελτίωση αλλά και στον εκσυγχρονισμό ώστε να γίνει πιο ελκυστικό και για μεγάλα πρωταθλήματα γιατί αυτά θα φέρουν και την ανάπτυξη. Δεν πρέπει να περιμένουμε μόνο όσα γίνονται μέχρι σήμερα αλλά να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο και με δεδομένο ότι η χώρα παρέχει ασφάλεια όχι μόνο από τον κορονοϊό αλλά γενικότερα και προσφέρεται από κλιματολογικής άποψης».

-Για το τι θα έλεγε στον Απόστολο Τζιτζικώστα:

«Να το υιοθετήσει η Περιφέρεια».

-Αν ήταν Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας ποιο θα ήταν το πρώτο έργο που θα έκανε στο Αυτοκινητοδρόμιο:

«Θα έκανα έναν εξωραϊσμό έτσι ώστε να υπάρχει μια αρχιτεκτονική η οποία να σε προσελκύει, το δεύτερο θα έκανα επέκταση, θα το πήγαινα σε εκθέσεις εξωτερικού, θα έβαζα καρεκλάκια στην κερκίδα, θα την έβαφα διαφορετικά, θα έκανα παρεμβάσεις  στην άσφαλτο, όπως και την πίστα motocross».

-Για το αν μπορεί να γίνει εκμίσθωση σε ιδιώτη:

«Αυτό δεν το ξέρω. Αν συμφέρει, αν δεν μπορεί να λειτουργήσει. Κοιτάξτε, αν υπάρχει ένα πλάνο ανάπτυξης με συγκεκριμένο business plan και μάρκετιγκ. Δηλαδή αν ερχόταν ένας ιδιώτης και μου έλεγε ότι θα μου φέρει πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα, τρία Ευρωπαϊκά και τόσα Πανελλήνια και θα σου κάνω αυτήν την επέκταση και τα έργα παρέμβασης και αυτό θα μου έδινε προστιθέμενη αξία σε όλη την περιφέρεια, θα το σκεφτόμουν. Διαφορετικά θα το έκανα εγώ. Εγώ είμαι λίγο κρατιστής, όχι ότι δεν θέλω την επιχειρηματικότητα αλλά μερικά πράγματα θα πρέπει να τα έχει η τοπική αυτοδιοίκηση έτσι ώστε να τα εκμεταλλεύεται με το σωστό τρόπο και η προστιθέμενη αξία να πηγαίνει περισσότερο στην κοινωνία κι όχι σε ιδιώτη. Για αυτό άλλωστε όλα τα έργα που κάνω εγώ της διαχείρισης απορριμμάτων τα κάνω με δημόσια επένδυση. Δηλαδή, να τα έχουν οι Δήμοι και να μην μετακινούν το κόστος στον ιδιώτη. Εγώ θα προτίμησα π.χ. το Αυτοκινητοδρόμιο να το είχε η Περιφέρεια, να μην έβγαζε τίποτα, όχι να έμπαινε μέσα όμως, γιατί αν έμπαινε μέσα υπάρχει πρόβλημα, αλλά τα υπερκέρδη να τα παίρνει η κοινωνία, δηλαδή τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα σουβλατζίδικα, οι ιδιοκτήτες σχολών οδήγησης. Δηλαδή, ο άλλος να ερχόταν, να μην ξόδευε πολλά για την πίστα αλλά να τα ξόδευε έξω κι έχοντας μια ελκυστικότητα στη διαμονή και στη χρήση της πίστας θα ερχόταν εδώ. Θα έκανες γνωστή την περιοχή, θα δημιουργούσες μια αναγκαιότητα, θα είχαν μάθει το δρόμο να έρχονται, θα έφερνες έναν ξεχωριστό τουρισμό στις Σέρρες, που αυτός ο τουρισμός πληρώνει διαφορετικά και καλά και αυτό εμείς το θέλουμε. Δεν θέλουμε πολλούς, θέλουμε πολλά. Δεν είναι στόχος να έρχονται πάρα πολλοί γιατί όσο περισσότεροι έρχονται, τόσο μεγαλύτερο κόστος έχει η συντήρηση και η λειτουργία του συστήματος. Καλύτερα να έχω λιγότερους και περισσότερα έσοδα ως κράτος παρά περισσότερους με λιγότερα έσοδα. Δεν με συμφέρει στη διαχείριση».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος