Βόλος: Καταγγελία ΕΛΜΕ για αδιαφάνεια στις μεταθέσεις

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Μαγνησίας καταγγέλλει τις ελάχιστες μεταθέσεις καθηγητών που έγιναν συνολικά σε όλη τη χώρα και ειδικά στη Μαγνησία. Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της, πολλοί εκπαιδευτικοί συνεχίζουν για πολλά χρόνια να υπηρετούν μακριά από το σπίτι τους και την οικογένεια τους, με μεγάλο οικονομικό, κοινωνικό και ψυχικό κόστος.

Επίσης καταγγέλλει τον αδιαφανή και γενικότερα προβληματικό τρόπο διενέργειας των μεταθέσεων, μέσω του υπολογισμού κενών. Προτείνει τη ριζική αλλαγή τρόπου υπολογισμού των κενών, με κοινούς κανόνες για όλη τη χώρα και πλήρη διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα, που θα καλύπτει τα πραγματικά οργανικά κενά. “Ειδικά για τις μεταθέσεις το τρέχον έτος στη Μαγνησία, διατυπώνουμε ως ερωτήματα, δύο «περίεργες», ενδεικτικές  περιπτώσεις  και περιμένουμε απαντήσεις:

Στον κλάδο ΠΕ 05 Γαλλικής, υπήρχε στην Α’ Μαγνησίας οργανικό κενό, το οποίο μάλιστα προέκυπτε από τον αλγόριθμο του Υπουργείου (που υπο-εκτιμά τα κενά) και όχι από εκτιμήσεις του ΠΥΣΔΕ. Με δεδομένο ότι στο συγκεκριμένο κλάδο υπάρχουν πλεονάσματα σε όλη την Ελλάδα και αρκετοί επιθυμούν να μετατεθούν στην Α’ Μαγνησίας, γιατί δεν έγινε μετάθεση;

Στον κλάδο ΠΕ 11 Γυμναστών, από τις συνολικά 27 μεταθέσεις που έγιναν στην Α’βάθμια Εκπαίδευση, σε όλη τη χώρα, οι 12 μετατέθηκαν στη Μαγνησία,  οι 9 στην Α’ Μαγνησίας και 3 στη Β’. Σημειωτέον ότι  εκκρεμεί δίκη στο ΣΤΕ για παλιότερες καταγγελλόμενες «υποχρεωτικές μετατάξεις» στον ίδιο κλάδο και περιοχή ενώ τότε  δεν είχαν οριστεί κενά. Πώς δικαιολογούνται τόσες πολλές (συγκριτικά) μεταθέσεις;”

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος