Καμπάνια προώθησης της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης από τον Οργανισμό Τουρισμού

Καμπάνια προώθησης της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης από τον Οργανισμό Τουρισμού

Καμπάνια για την ανάδειξη της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης σχεδίασε και υλοποιεί  ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Η καμπάνια προωθείται μέσα από τα κανάλια του Οργανισμού σε περισσότερες από 20 χώρες εντός και εκτός Ευρώπης με συνολικές προβολές που μέχρι στιγμής αγγίζουν τις 100.000. Στόχος της προσπάθειας είναι να  αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα των δήμων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο τουρίστα, γνωρίζοντας πολύ καλά πως η επόμενη μέρα του τουρισμού θα βασιστεί στον βιώσιμο τουρισμό που σέβεται το περιβάλλον και την τοπική κουλτούρα.

www.ert.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

TOP NEWS