Ηλέκτρα
Στην Αρσινόη του ’73, ο θάνατος του δημάρχου Σωτήρη ανοίγει μια σκακιέρα γεμάτη μυστικά, πάθη και φιλοδοξίες. Η Ηλέκτρα, ο Παύλος, η Νεφέλη, αλλά και οι Βρεττοί μπλέκονται σε ένα παιχνίδι όπου κάθε κίνηση κρίνει το μέλλον τους. Μόνο που η παρτίδα ίσως να ’χει ήδη παιχτεί.
Το ερωτικό δράμα εποχής «Ηλέκτρα» είναι βασισμένο σε μια ιδέα της συγγραφέως Ελένης Καπλάνη, σε σκηνοθεσία της Βίκυς Μανώλη και σενάριο των Μαντώς Αρβανίτη και Θωμά Τσαμπάνη.
Γενική υπόθεση
Νήσος Αρσινόη. Σεπτέμβρης 1973. Ο Σωτήρης νεκρός. Έγκλημα πάθους ή μια καλοστημένη παγίδα; Δολοφονία ή σάλτο μορτάλε;
Το χώμα που σκεπάζει τον δήμαρχο είναι ακόμα νωπό. Το μοιρολόι αντηχεί σε όλη την Αρσινόη. Η Ηλέκτρα, ο Παύλος και η Νεφέλη δεν είναι στην κηδεία. Το τέλος του Σωτήρη μοιάζει να γράφεται ερήμην τους, στην πραγματικότητα, όμως, είναι τ’ άβουλα πιόνια σε μια σκακιέρα, που έχει ήδη στηθεί.
Οι παίκτες, στο μικρό νησί, πολλοί. Οι κινήσεις λιγοστές. Ποιος θα κινηθεί πιο σωστά; Ποιος θα πάρει την παρτίδα; Ο Πέτρος Βρεττός junior, που έρχεται στην Αρσινόη για να κληρονομήσει με τη βοήθεια της μητέρας του, Φιόνας, την αυτοκρατορία; Πώς θα αντιδράσει σε αυτή του τη φιλοδοξία ο Νικόλας, ο πιο απρόβλεπτος παίκτης πάνω στη σκακιέρα; Ο μυστηριώδης άντρας που εμφανίζεται στη ζωή της Ηλέκτρας τι ρόλο παίζει και πώς θα την επηρεάσει; Ο Παύλος τι στάση θα κρατήσει απέναντι στον άντρα που της υπόσχεται όλα όσα ο ίδιος δεν μπόρεσε να της δώσει; Η Νεφέλη θα βάλει το χέρι της στο ευαγγέλιο και θα ορκιστεί ότι είδε τη μητέρα της να σκοτώνει τον Σωτήρη. Λέει αλήθεια;
Τα κομμάτια στη σκακιέρα λιγοστεύουν, το παιχνίδι τελειώνει… Όλοι, τελικά, χορεύουν στον ρυθμό που ο δήμαρχος ενορχήστρωσε, μπλεγμένοι σ’ έναν αξεδιάλυτο ιστό από μυστικά, πάθη και ψέματα. Η αλήθεια, όμως, είναι απλή, όπως τα βήματα του βαλς, δυο μπρος, ένα πίσω… Κι αυτό ο Σωτήρης το ήξερε, όταν έστηνε την παγίδα του. Τα πιο απλά πράγματα είναι τελικά και τα πιο δύσκολα…
Παίζουν: Έμιλυ Κολιανδρή (Ηλέκτρα), Τάσος Γιαννόπουλος (Σωτήρης Βρεττός), Αλέξανδρος Μυλωνάς (Πέτρος Βρεττός), Θανάσης Πατριαρχέας (Νικόλας Βρεττός), Λουκία Παπαδάκη (Τιτίκα Βρεττού), Κατερίνα Διδασκάλου (Δόμνα Σαγιά), Βίκτωρας Πέτσας (Βασίλης), Αποστόλης Τότσικας (Παύλος Φιλίππου), Ευαγγελία Μουμούρη (Μερόπη Χατζή), Γιώργος Συμεωνίδης (Στέργιος Σαγιάς), Ειρήνη Λαφαζάνη (Δανάη), Όλγα Μιχαλοπούλου (Νεφέλη), Νεκτάρια Παναγιωτοπούλου (Σοφία), Δανάη Λουκάκη (Ζωή Νικολαΐδου), Ιφιγένεια Πιερίδου (Ουρανία), Βασίλειος-Κυριάκος Αφεντούλης (αστυνομικός Χάρης), Εμμανουήλ Γεραπετρίτης (Περλεπές- Διευθυντής σχολείου), Νίκος Ιωαννίδης (Κωσταντής), Άρης Αντωνόπουλος (υπαστυνόμος Μίμης), Ελένη Κούστα (Μάρω), Αλκιβιάδης Μαγγόνας (Τέλης), Δρόσος Σκώτης (Κυριάκος Χατζής), Ευγενία Καραμπεσίνη (Φιλιώ), Ηλιάνα Μαυρομάτη (Αγνή), Σπύρος Σταμούλης (Ιωσήφ Μπόγρης), Νίκος Μέλλος (Βλάσης Περλεπές), Πέτρος Σκαρμέας (Τζιοβάνι), Θεοδώρα Τζήμου (Φιόνα), Τάσος Τζιβίσκος (Διονύσης), Πάνος Τζίνος (Παπασταύρου)
Νέοι χαρακτήρες στη σειρά: Ιωσήφ Πολυζωίδης (Νικήτας Γιαννάτος), Δημήτρης Σέρφας (Πέτρος Βρεττός- γιος Φιόνας)
Επίσης, στη σειρά εμφανίζονται: Βίκυ Μαϊδάνογλου (Νατάσσα), Αθηνά Μπαλτά (Ματούλα), Αγγελική Σίτρα (Καίτη), Έφη Σταυροπούλου (Νότα), Εύη Βασιλειάδη (Λαμπρινή), Θάνος Τριανταφύλλου (Ιάκωβος), Ζαχαρένια Πίνη (Ναταλί Καρτάλη)
Νόνη Ιωαννίδου (Ισμήνη Καπερνάρου)
Σενάριο: Μαντώ Αρβανίτη, Θωμάς Τσαμπάνης
Σκηνοθεσία: Βίκυ Μανώλη
Σκηνοθέτες: Θανάσης Ιατρίδης, Λίνος Χριστοδούλου
Διεύθυνση φωτογραφίας: Γιάννης Μάνος, Αντώνης Κουνέλας
Ενδυματολόγος: Έλενα Παύλου
Σκηνογράφος: Κική Πίττα
Οργάνωση παραγωγής: Θοδωρής Κόντος
Εκτέλεση παραγωγής: JK PRODUCTIONS – ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Παραγωγή: ΕΡΤ
Έμιλυ Κολιανδρή
Πίσω από το σκληρό περίβλημα, κρύβεται μια γυναίκα ευαίσθητη, μια ψυχή τσιγγάνικη και καλλιτεχνική, μια ψυχή παθιασμένη και διψασμένη για ζωή, που θα αναζητήσει την ελευθερία της από τον καταπιεστικό σύζυγό της και από τα στεγανά της συντηρητικής κοινωνίας, με απρόβλεπτες συνέπειες.
Όλγα Μιχαλοπούλου
Η Νεφέλη είναι μια μικρή νεράιδα που δεν θέλει να μεγαλώσει ποτέ!. Μια ευαίσθητη, ρομαντική ψυχή που θα νιώσει αυτό που διαβάζει στα βιβλία… ένα παράφορο έρωτα. Που όμως, είναι μονόπλευρος. Γεγονός που θα την οδηγήσει στο να χάσει τον εαυτό της και την αθωότητα της. Κι όταν η αλήθεια βγει στο φως, θα χάσει πια και το μυαλό της!
Αποστόλης Τότσικας
Ιδεαλιστής,οραματιστής, με έντονο το αίσθημα δικαίου. Βοηθά τον αδύναμο, και υπερασπίζεται το δίκαιο - όποιες κι αν είναι οι συνέπειες. Παιδί αντιστασιακών γονιών, γεννήθηκε μες στον πόλεμο και έκανε τα πρώτα του βήματα στον εμφύλιο. Μεγαλώνοντας, απαξίωσε την πολιτική. Δεν είναι ούτε μαρξιστής, ούτε κομμουνιστής παρότι ιδεολογικά ανήκει σε αυτό το χώρο. Είναι ουμανιστής, πιστεύει στον άνθρωπο και στις δυνατότητές του, πιστεύει στην πρόοδο της ανθρωπότητας. Σπούδασε αρχιτέκτονας γιατί ήθελε να ξανασχεδιάσει τον κόσμο.
Ειρήνη Λαφαζάνη
Ο ατίθασος και περιπετειώδης χαρακτήρας της, ήταν πάντα ένα σημείο τριβής με το Σωτήρη. Η Δανάη έχοντας πάρει κάποια από τα γονίδια του βιολογικού της πατέρα (Νικόλας), είναι πνεύμα ατίθασο και ριψοκίνδυνο. Μεγάλωσε με την αίσθηση της απόρριψης από την ίδια της τη μάνα για αυτό και προσκολλήθηκε στον πατέρα της. Έγινε πρότυπο μαθήτριας και ο πατέρας της, την καμαρώνει. Ο πραγματικός της όμως χαρακτήρας θα αποκαλυφθεί και η Δανάη θα επαναστατήσει όταν θα διεκδικήσει το δικαίωμά της στον έρωτα.
Θανάσης Πατριαρχέας
Γοητευτικός, αμοράλ, εμμονικός, νάρκισσος, χειριστικός αλλά και βαθιά συμπλεγματικός. Μια διαταραγμένη ψυχικά προσωπικότητα. Σήμερα θα λέγαμε ότι η συμπεριφορά του εμπίπτει σε μια μορφή κοινωνιοπάθειας. Ο Βρεττός βλέποντας τη συμπεριφορά του γιου του και πιθανού διαδόχου, να εκτροχιάζεται, αποφάσισε να τον στείλει εσώκλειστο στο Λονδίνο. Ο Νικόλας τον μίσησε, όχι μόνο γιατί τον έστειλε σε μιας μορφής εξορία, αλλά κυρίως, γιατί του στέρησε τη μάνα του με την οποία είχε ήδη αναπτύξει ένα παθολογικό δέσιμο.
Δημήτρης Σέρφας
Ο Πέτρος φτάνει στην Αρσινόη έπειτα από εντολή της μητέρας του, Φιόνας. Γοητευτικός, έξυπνος και φαινομενικά ιδανικός για διευθυντής στο ναυπηγείο, κρύβει έναν αψύ και πεισματάρη χαρακτήρα, γνήσιο τέκνο του Βρεττού. Λάτρης του ποδόγυρου και με ανικανοποίητη επαναστατική ανάγκη δυσκολεύεται να ακολουθήσει τα σχέδια της μητέρας του. Αγνοεί τον πραγματικό του πατέρα και τη σημασία της θέσης του, ενώ η Φιόνα δεν σκοπεύει να υποχωρήσει.
Ιωσήφ Πολυζωίδης
Ο μυστήριος νευρολόγος Νικήτας Γιαννάτος μπαίνει ξαφνικά στη ζωή της Ηλέκτρας για να τη βοηθήσει να αποφύγει την καταδίκη. Παρά το δύσκολο παρελθόν του, είναι γοητευτικός και κατανοεί τα παιχνίδια του μυαλού. Στα μάτια της βλέπει την πρώην γυναίκα του, ενώ προσπαθεί να αποκαλύψει την αλήθεια και να ελέγξει τα σκοτεινά του μυστικά. Η Ηλέκτρα πρέπει να ανακαλύψει την αλήθεια πριν να είναι πολύ αργά.
Αλέξανδρος Μυλωνάς
Αυτοδημιούργητος, εγωιστής, ισχυρογνώμων, τραχύς, επίμων, πεισματάρης, εσωστρεφής και δύστροπος. Γιος ενός μέθυσου τζογαδόρου, ο Βρεττός πέρασε δύσκολα παιδικά χρόνια, μέσα στην ανέχεια και την κακοποίηση. Περίμενε τη στιγμή που θα μεγαλώσει για να φύγει από το σπίτι αλλά και να γλιτώσει τη μάνα του από τη βαρβαρότητα του πατέρα του. Κατήγγειλε τον πατέρα του, τον έκλεισε φυλακή και πήρε κοντά του τη μάνα του, στην οποία πρόσφερε, έστω και στα στερνά της, μια ήρεμη και λίγο πιο άνετη ζωή.
Λουκία Παπαδάκη
Όμορφη, κλασάτη, ματαιόδοξη -αλλά αρκετά έξυπνη ώστε να το κρύβει- ύπουλη, δολοπλόκα και διπρόσωπη. Παιδί μιας μικροαστικής οικογένειας, η Τιτίκα μεγάλωσε με τη μόνιμη επωδό της μάνας της «εσύ να κοιτάξεις να βρεις έναν πλούσιο, να γλιτώσεις». Για την Τιτίκα η μάνα της ήταν μάνατζερ και «προαγωγός». Έζησε τη μεγάλη ζωή με δανεικά, μέχρι που τα χρέη την έπνιξαν και πάνω εκεί εμφανίστηκε ο Βρεττός. Η Τιτίκα ήταν τότε κοντά 25 χρονών και ο Βρεττός 45. Ήταν γοητευτικός άντρας παρότι βαρύς και ολιγομίλητος. Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύει ο Βρεττός, η Τιτίκα τον ερωτεύτηκε.
Κατερίνα Διδασκάλου
Αγέρωχη, σοβαρή, μετρημένη, ικανή, δυνατή και σκληρή όταν χρειάζεται. Λέαινα σε ό,τι έχει να κάνει με τα παιδιά και την οικογένειά της, αλλά την ίδια στιγμή και βαθιά πικραμένη από τη ζωή. Ποτέ δεν πίστεψε η Δόμνα ότι η ζωή θα της τα φέρει όλα βολικά και ήξερε από μικρή ότι για τα πάντα πρέπει να παλεύεις. Δεν φανταζόταν όμως σε πόσο σκληρές μάχες θα την έριχνε η μοίρα της…
Γιώργος Συμεωνίδης
Καλόκαρδος, καλοπροαίρετος και γενναιόδωρος είναι ο Στέργιος, που από παιδί δούλευε για να ζήσει πρώτα τους γονείς του και μετά την οικογένειά του. Δεν γνώρισε την οικογενειακή θαλπωρή, δεν ήταν εκεί όταν τα παιδιά του περπάτησαν ή μίλησαν, δεν ήταν εκεί όταν η Δόμνα πάλευε με μια κόρη που ήταν 16 χρονών αλλά είχε το μυαλό ενός πεντάχρονου, δεν ήταν εκεί όταν γραφόταν η μοίρα της Ηλέκτρας. Ο Στέργιος αγαπάει όλα του τα παιδιά, αλλά έχει αδυναμία στο Βασίλη, ίσως επειδή είναι το μόνο αγόρι.
Ηλιάνα Μαυρομάτη
Η Αγνή εργάζεται ως νοσοκόμα στην ψυχιατρική φυλακή και αναλαμβάνει τη «φροντίδα» του Νικόλα με αρκετά ύποπτα και ιδιαίτερα μέσα. Αριβίστρια, κυνική, έξυπνη, σέξι και χειριστική. Άνθρωπος ευφυής ξέρει να διαβάζει όποιον στέκεται απέναντί της με μεγάλη ευκολία. Πιστεύει ότι η ζωή της χρωστάει και θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να εισπράξει!
Σπύρος Σταμούλης
Ο δικηγόρος του Νικόλα. Κυνικός, αριβίστας, αθυρόστομος. Κληρονόμησε απ’ τον πατέρα του, ένα δικηγορικό γραφείο που πάντα αναλάμβανε ασήμαντες υποθέσεις. Ο Αλέξης όμως θεωρεί τον εαυτό του φτιαγμένο για μεγάλα πράγματα. Δεν έχει κανένα ηθικό ενδοιασμό αρκεί να γεμίζει η τσέπη του και να ψηλώνει η φήμη του και αυτό μπορεί να το πετύχει μόνο αν υπερασπίζεται τους θύτες της υπόθεσης.
Τάσος Γιαννόπουλος
Πράος, ευγενής, δίκαιος, συντηρητικός, μετριοπαθής, αλλά και άβουλος. Ο Σωτήρης μεγάλωσε με μία φράση που επαναλαμβανόταν «είσαι Βρεττός και πρέπει να φέρεσαι σα Βρεττός». Για το Σωτήρη η Ηλέκτρα ήταν θείο δώρο. Την αγάπησε με όλη του την ψυχή και τη σεβάστηκε. Παρότι την αγαπάει βαθιά, ζει μόνιμα με το φόβο ότι κάποια στιγμή θα του φύγει.Ξέρει πολύ καλά πόσο καταπιεσμένη είναι και ποιος είναι ο πραγματικός της χαρακτήρας.
Νεφέλη Κουρή
Γλυκιά, τσαχπίνα, φιλόδοξη με την καλή έννοια, με μεγάλη συναισθηματική ευφυΐα αλλά ελαφρώς αφελής και υπερβολικά καλοπροαίρετη, δεν βάζει κακό με το νου της. Μέχρι τα 7 της χρόνια μεγάλωσε μαζί με τον αδερφό της και την αδερφή της, Ηλέκτρα, η οποία ήταν υπερπροστατευτική μαζί της. Έγινε ελαφρώς «μη μου άπτου», πράγμα που εκνευρίζει τη Δόμνα που δεν μπορεί ν’ αντέξει αυτή την υπερβολική ευαισθησία της.
Eπεισόδιο 35
Η δίκη της Ηλέκτρας συνεχίζεται με την επανεξέταση της Νεφέλης. Κανείς μέσα στην αίθουσα δε γνωρίζει, ότι πρόεδρος κι εισαγγελέας, έχουν έναν κοινό στόχο: να ανακαλέσει την κατάθεσή της. Ο Βρεττός ξυπνά και το μαξιλάρι δίπλα του είναι άδειο. Η Τιτίκα έχει περάσει τη νύχτα της μακριά του. Αλλά ενώ ο Αλεβιζάτος, της ετοιμάζει πρωινό, εκείνη βρίσκεται στο σπίτι της Φιόνας. Η απόδραση του Τζιοβάνι απογοητεύει πλήρως τον Βασίλη, που, επιστρέφοντας στο καμαράκι, βγάζει από μια κρυψώνα, ένα μπουκάλι. Ο Μπόγρης αποκαλύπτει τον πρώτο μάρτυρα υπεράσπισης: τον Παύλο Φιλίππου. Η δικαστική αίθουσα παγώνει. Μα τι γράφει το σημείωμα που δίνει στην Ηλέκτρα ο Νικήτας; Ο Νικόλας τρέχει να συναντήσει την Φιλιώ, τη βρίσκει όμως, μαζί με τον Πέτρο, ο οποίος του ανακοινώνει πως ο αρραβώνας του με την Κορίνα, διαλύθηκε. Και πως με τη Φιλιώ, παντρεύονται. Δε θα 'ναι το μόνο νέο, που θα τον αφήσει άναυδο. Από τα χείλη της μητέρας του μαθαίνει, ότι έχει έναν ακόμα αδερφό: τον Πέτρο. Αληθεύει ότι τη βραδιά της δολοφονίας, ήσασταν μαζί με την κατηγορουμένη, ρωτά ο Μπόγρης τον Παύλο. Η Ηλέκτρα κρατά την ανάσα της. Ο Παύλος, όμως, τι απαντά;
Eπεισόδιο 36
Η Αθήνα είναι ένα καζάνι που βράζει και η εξέγερση βρίσκεται προ των πυλών. Ο Μπόγρης αδυνατεί να εντοπίσει την Δανάη, η οποία βρίσκεται μπλεγμένη σε ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα. Ο Βρεττός προσπαθεί να πείσει την Τιτίκα να τον συγχωρήσει, το μόνο που θα καταφέρει όμως θα είναι να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Ο Νικόλας δίνει τελεσίγραφο στην Καρτάλη: ή θα του παραδώσει τον Τζιοβάνι και την Αγνή στο πιάτο, ή θα γνωρίσει από πρώτο χέρι τον κακό Νικόλα… εκείνον που είναι ικανός για τα πάντα. Μέχρι που μπορεί να φτάσει για να πάρει την εκδίκησή του; Κι ενώ η Ηλέκτρα βρίσκεται κλειδωμένη στο κελί της, με μία Μαλάμω της οποίας η συμπεριφορά γίνεται όλο και πιο περίεργη, ο Παύλος παλεύει να πείσει την Νεφέλη ότι δεν ήταν μαζί με τη μάνα της την ώρα του φόνου και ότι το μόνο που επιθυμεί, είναι μια ζωή μαζί της, με το παιδί τους. Ένα τσαλακωμένο γράμμα όμως απειλεί να τα τινάξει όλα στον αέρα και να βγάλει ξανά την Νεφέλη στην επίθεση. Στο μεταξύ, ο Νικήτας εμφανίζεται απρόσμενα στη Χωροφυλακή της Αρσινόης. «Υπάρχει ένα στοιχείο», λέει στον Χάρη, «που δεν ερευνήθηκε… και αυτό, μπορεί να αλλάξει τα πάντα». Τι έχει εντοπίσει;
Επεισόδιο 37
Η Νεφέλη στέκεται πάνω από τον Παύλο, εκείνος κοιμισμένος, το σημείωμά του στο πάτωμα δίπλα της. Μόλις ο Παύλος συνέλθει, εκείνη θα του πει να περάσουν τη μέρα τους χώρια. Στο αστυνομικό τμήμα, ο Νικήτας προσπαθεί να πείσει τον Χάρη να κινηθεί άμεσα, για να σώσουν την Ηλέκτρα. Ο Χάρης δεν σταματά να τον περιεργάζεται, σίγουρος ότι από κάπου τον ξέρει. Ο Βρεττός συναντά τον Πέτρο στο ναυπηγείο. «Αναρωτιέμαι για ποιον λόγο γεννήθηκες», του λέει μέσα από τα δόντια. Λίγο αργότερα, στο ίδιο γραφείο, ο Νικόλας θα επιτεθεί με μανία στη Φιόνα, έτοιμος να την κατασπαράξει. Η Μαλάμω προσεγγίζει ξανά την Ηλέκτρα, αποφασισμένη να της αλλάξει γνώμη και φαίνεται πως, αυτή τη φορά, κάτι καταφέρνει. Ο Νικήτας, αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για την Ηλέκτρα χτυπά την πόρτα ενός ακόμα σπιτιού, στην Αρσινόη: αυτού της Δόμνας. Ο Πέτρος συναντά την Ουρανία και δεν καταφέρνει να της βγάλει λέξη. Με τη Φιλιώ, όμως, είναι λαλίστατος. Η Τιτίκα ανεβαίνει τα σκαλιά προς το γραφείο του Βρεττού, για να υπογράψει τα χαρτιά του διαζυγίου της. Ο Αλεβιζάτος στο κυλικείο, τρίβει τα χέρια του. Όλα πήγαν, όπως τα είχαν σχεδιάσει. Στην Αθήνα, η Σοφία αγωνιά για τη Δανάη, που βρίσκεται στο Πολυτεχνείο, η Ζωή για τον Τέλη, αλλά και για εκείνη, που γυρνούν μέσα σε μια ξένη πόλη. Η ώρα της εξέγερσης, μοιάζει να πλησιάζει…
Επεισόδιο 38
Ο Παύλος ετοιμάζει ένα γράμμα για την Ηλέκτρα, κρυφά απ’ την Νεφέλη. Είναι αποφασισμένος να της το δώσει, έστω και μέσω του Βασίλη. Ένα άλλο γράμμα, με όρους διαζυγίου, ανάμεσα στον Βρεττό και στην Τιτίκα, σκίζεται ενώπιον δικηγόρου. Τι είναι αυτό που μετάνιωσε η Τιτίκα; Σ’ ένα τρίτο χαρτί, γράφεται και σβήνεται μια απολογία. «Ανέβα πάνω, άνοιξε το στόμα σου, και μίλα απ’ την καρδιά σου.» Η Μαλάμω παίρνει ζωή και προσπαθεί να βοηθήσει την Ηλέκτρα, ενώ οι γονείς της, παλεύουν με το ηθικό, το δίκαιο, την πίστη, και το αδιέξοδο. Οι μέρες του δικαστηρίου κυλούν και ο φόβος της καταδίκης στέκει ως δαμόκλειος σπάθη, πάνω απ’ τα κεφάλια, όσων θέλουν την Ηλέκτρα ελεύθερη. Οι προσπάθειες, για να πειστούν οι ένορκοι, εντείνονται. Μια εξέγερση ετοιμάζεται. Η φυλακή δεν είναι ίδια για όλους. Και αν υπάρχει κάτι απ’ τα πολλά, που δεν φοβάται η Δόμνα, τότε αυτά είναι τα κάγκελα της φυλακής.