Ηλέκτρα
                        Στην Αρσινόη του ’73, ο θάνατος του δημάρχου Σωτήρη ανοίγει μια σκακιέρα γεμάτη μυστικά, πάθη και φιλοδοξίες. Η Ηλέκτρα, ο Παύλος, η Νεφέλη, αλλά και οι Βρεττοί μπλέκονται σε ένα παιχνίδι όπου κάθε κίνηση κρίνει το μέλλον τους. Μόνο που η παρτίδα ίσως να ’χει ήδη παιχτεί.
Το ερωτικό δράμα εποχής «Ηλέκτρα» είναι βασισμένο σε μια ιδέα της συγγραφέως Ελένης Καπλάνη, σε σκηνοθεσία της Βίκυς Μανώλη και σενάριο των Μαντώς Αρβανίτη και Θωμά Τσαμπάνη.
Γενική υπόθεση
Νήσος Αρσινόη. Σεπτέμβρης 1973. Ο Σωτήρης νεκρός. Έγκλημα πάθους ή μια καλοστημένη παγίδα; Δολοφονία ή σάλτο μορτάλε;
Το χώμα που σκεπάζει τον δήμαρχο είναι ακόμα νωπό. Το μοιρολόι αντηχεί σε όλη την Αρσινόη. Η Ηλέκτρα, ο Παύλος και η Νεφέλη δεν είναι στην κηδεία. Το τέλος του Σωτήρη μοιάζει να γράφεται ερήμην τους, στην πραγματικότητα, όμως, είναι τ’ άβουλα πιόνια σε μια σκακιέρα, που έχει ήδη στηθεί.
Οι παίκτες, στο μικρό νησί, πολλοί. Οι κινήσεις λιγοστές. Ποιος θα κινηθεί πιο σωστά; Ποιος θα πάρει την παρτίδα; Ο Πέτρος Βρεττός junior, που έρχεται στην Αρσινόη για να κληρονομήσει με τη βοήθεια της μητέρας του, Φιόνας, την αυτοκρατορία; Πώς θα αντιδράσει σε αυτή του τη φιλοδοξία ο Νικόλας, ο πιο απρόβλεπτος παίκτης πάνω στη σκακιέρα; Ο μυστηριώδης άντρας που εμφανίζεται στη ζωή της Ηλέκτρας τι ρόλο παίζει και πώς θα την επηρεάσει; Ο Παύλος τι στάση θα κρατήσει απέναντι στον άντρα που της υπόσχεται όλα όσα ο ίδιος δεν μπόρεσε να της δώσει; Η Νεφέλη θα βάλει το χέρι της στο ευαγγέλιο και θα ορκιστεί ότι είδε τη μητέρα της να σκοτώνει τον Σωτήρη. Λέει αλήθεια;
Τα κομμάτια στη σκακιέρα λιγοστεύουν, το παιχνίδι τελειώνει… Όλοι, τελικά, χορεύουν στον ρυθμό που ο δήμαρχος ενορχήστρωσε, μπλεγμένοι σ’ έναν αξεδιάλυτο ιστό από μυστικά, πάθη και ψέματα. Η αλήθεια, όμως, είναι απλή, όπως τα βήματα του βαλς, δυο μπρος, ένα πίσω… Κι αυτό ο Σωτήρης το ήξερε, όταν έστηνε την παγίδα του. Τα πιο απλά πράγματα είναι τελικά και τα πιο δύσκολα…
Παίζουν: Έμιλυ Κολιανδρή (Ηλέκτρα), Τάσος Γιαννόπουλος (Σωτήρης Βρεττός), Αλέξανδρος Μυλωνάς (Πέτρος Βρεττός), Θανάσης Πατριαρχέας (Νικόλας Βρεττός), Λουκία Παπαδάκη (Τιτίκα Βρεττού), Κατερίνα Διδασκάλου (Δόμνα Σαγιά), Βίκτωρας Πέτσας (Βασίλης), Αποστόλης Τότσικας (Παύλος Φιλίππου), Ευαγγελία Μουμούρη (Μερόπη Χατζή), Γιώργος Συμεωνίδης (Στέργιος Σαγιάς), Ειρήνη Λαφαζάνη (Δανάη), Όλγα Μιχαλοπούλου (Νεφέλη), Νεκτάρια Παναγιωτοπούλου (Σοφία), Δανάη Λουκάκη (Ζωή Νικολαΐδου), Ιφιγένεια Πιερίδου (Ουρανία), Βασίλειος-Κυριάκος Αφεντούλης (αστυνομικός Χάρης), Εμμανουήλ Γεραπετρίτης (Περλεπές- Διευθυντής σχολείου), Νίκος Ιωαννίδης (Κωσταντής), Άρης Αντωνόπουλος (υπαστυνόμος Μίμης), Ελένη Κούστα (Μάρω), Αλκιβιάδης Μαγγόνας (Τέλης), Δρόσος Σκώτης (Κυριάκος Χατζής), Ευγενία Καραμπεσίνη (Φιλιώ), Ηλιάνα Μαυρομάτη (Αγνή), Σπύρος Σταμούλης (Ιωσήφ Μπόγρης), Νίκος Μέλλος (Βλάσης Περλεπές), Πέτρος Σκαρμέας (Τζιοβάνι), Θεοδώρα Τζήμου (Φιόνα), Τάσος Τζιβίσκος (Διονύσης), Πάνος Τζίνος (Παπασταύρου)
Νέοι χαρακτήρες στη σειρά: Ιωσήφ Πολυζωίδης (Νικήτας Γιαννάτος), Δημήτρης Σέρφας (Πέτρος Βρεττός- γιος Φιόνας)
Επίσης, στη σειρά εμφανίζονται: Βίκυ Μαϊδάνογλου (Νατάσσα), Αθηνά Μπαλτά (Ματούλα), Αγγελική Σίτρα (Καίτη), Έφη Σταυροπούλου (Νότα), Εύη Βασιλειάδη (Λαμπρινή), Θάνος Τριανταφύλλου (Ιάκωβος), Ζαχαρένια Πίνη (κόρη Φιόνας)
Σενάριο: Μαντώ Αρβανίτη, Θωμάς Τσαμπάνης
Σκηνοθεσία: Βίκυ Μανώλη
Σκηνοθέτες: Θανάσης Ιατρίδης, Λίνος Χριστοδούλου
Διεύθυνση φωτογραφίας: Γιάννης Μάνος, Αντώνης Κουνέλας
Ενδυματολόγος: Έλενα Παύλου
Σκηνογράφος: Κική Πίττα
Οργάνωση παραγωγής: Θοδωρής Κόντος
Εκτέλεση παραγωγής: JK PRODUCTIONS – ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Παραγωγή: ΕΡΤ
                                                                            Έμιλυ Κολιανδρή
Πίσω από το σκληρό περίβλημα, κρύβεται μια γυναίκα ευαίσθητη, μια ψυχή τσιγγάνικη και καλλιτεχνική, μια ψυχή παθιασμένη και διψασμένη για ζωή, που θα αναζητήσει την ελευθερία της από τον καταπιεστικό σύζυγό της και από τα στεγανά της συντηρητικής κοινωνίας, με απρόβλεπτες συνέπειες.
                                                                            Όλγα Μιχαλοπούλου
Η Νεφέλη είναι μια μικρή νεράιδα που δεν θέλει να μεγαλώσει ποτέ!. Μια ευαίσθητη, ρομαντική ψυχή που θα νιώσει αυτό που διαβάζει στα βιβλία… ένα παράφορο έρωτα. Που όμως, είναι μονόπλευρος. Γεγονός που θα την οδηγήσει στο να χάσει τον εαυτό της και την αθωότητα της. Κι όταν η αλήθεια βγει στο φως, θα χάσει πια και το μυαλό της!
                                                                            Αποστόλης Τότσικας
Ιδεαλιστής,οραματιστής, με έντονο το αίσθημα δικαίου. Βοηθά τον αδύναμο, και υπερασπίζεται το δίκαιο - όποιες κι αν είναι οι συνέπειες. Παιδί αντιστασιακών γονιών, γεννήθηκε μες στον πόλεμο και έκανε τα πρώτα του βήματα στον εμφύλιο. Μεγαλώνοντας, απαξίωσε την πολιτική. Δεν είναι ούτε μαρξιστής, ούτε κομμουνιστής παρότι ιδεολογικά ανήκει σε αυτό το χώρο. Είναι ουμανιστής, πιστεύει στον άνθρωπο και στις δυνατότητές του, πιστεύει στην πρόοδο της ανθρωπότητας. Σπούδασε αρχιτέκτονας γιατί ήθελε να ξανασχεδιάσει τον κόσμο.
                                                                            Ειρήνη Λαφαζάνη
Ο ατίθασος και περιπετειώδης χαρακτήρας της, ήταν πάντα ένα σημείο τριβής με το Σωτήρη. Η Δανάη έχοντας πάρει κάποια από τα γονίδια του βιολογικού της πατέρα (Νικόλας), είναι πνεύμα ατίθασο και ριψοκίνδυνο. Μεγάλωσε με την αίσθηση της απόρριψης από την ίδια της τη μάνα για αυτό και προσκολλήθηκε στον πατέρα της. Έγινε πρότυπο μαθήτριας και ο πατέρας της, την καμαρώνει. Ο πραγματικός της όμως χαρακτήρας θα αποκαλυφθεί και η Δανάη θα επαναστατήσει όταν θα διεκδικήσει το δικαίωμά της στον έρωτα.
                                                                            Θανάσης Πατριαρχέας
Γοητευτικός, αμοράλ, εμμονικός, νάρκισσος, χειριστικός αλλά και βαθιά συμπλεγματικός. Μια διαταραγμένη ψυχικά προσωπικότητα. Σήμερα θα λέγαμε ότι η συμπεριφορά του εμπίπτει σε μια μορφή κοινωνιοπάθειας. Ο Βρεττός βλέποντας τη συμπεριφορά του γιου του και πιθανού διαδόχου, να εκτροχιάζεται, αποφάσισε να τον στείλει εσώκλειστο στο Λονδίνο. Ο Νικόλας τον μίσησε, όχι μόνο γιατί τον έστειλε σε μιας μορφής εξορία, αλλά κυρίως, γιατί του στέρησε τη μάνα του με την οποία είχε ήδη αναπτύξει ένα παθολογικό δέσιμο.
                                                                            Δημήτρης Σέρφας
Ο Πέτρος φτάνει στην Αρσινόη έπειτα από εντολή της μητέρας του, Φιόνας. Γοητευτικός, έξυπνος και φαινομενικά ιδανικός για διευθυντής στο ναυπηγείο, κρύβει έναν αψύ και πεισματάρη χαρακτήρα, γνήσιο τέκνο του Βρεττού. Λάτρης του ποδόγυρου και με ανικανοποίητη επαναστατική ανάγκη δυσκολεύεται να ακολουθήσει τα σχέδια της μητέρας του. Αγνοεί τον πραγματικό του πατέρα και τη σημασία της θέσης του, ενώ η Φιόνα δεν σκοπεύει να υποχωρήσει.
                                                                            Ιωσήφ Πολυζωίδης
Ο μυστήριος νευρολόγος Νικήτας Γιαννάτος μπαίνει ξαφνικά στη ζωή της Ηλέκτρας για να τη βοηθήσει να αποφύγει την καταδίκη. Παρά το δύσκολο παρελθόν του, είναι γοητευτικός και κατανοεί τα παιχνίδια του μυαλού. Στα μάτια της βλέπει την πρώην γυναίκα του, ενώ προσπαθεί να αποκαλύψει την αλήθεια και να ελέγξει τα σκοτεινά του μυστικά. Η Ηλέκτρα πρέπει να ανακαλύψει την αλήθεια πριν να είναι πολύ αργά.
                                                                            Αλέξανδρος Μυλωνάς
Αυτοδημιούργητος, εγωιστής, ισχυρογνώμων, τραχύς, επίμων, πεισματάρης, εσωστρεφής και δύστροπος. Γιος ενός μέθυσου τζογαδόρου, ο Βρεττός πέρασε δύσκολα παιδικά χρόνια, μέσα στην ανέχεια και την κακοποίηση. Περίμενε τη στιγμή που θα μεγαλώσει για να φύγει από το σπίτι αλλά και να γλιτώσει τη μάνα του από τη βαρβαρότητα του πατέρα του. Κατήγγειλε τον πατέρα του, τον έκλεισε φυλακή και πήρε κοντά του τη μάνα του, στην οποία πρόσφερε, έστω και στα στερνά της, μια ήρεμη και λίγο πιο άνετη ζωή.
                                                                            Λουκία Παπαδάκη
Όμορφη, κλασάτη, ματαιόδοξη -αλλά αρκετά έξυπνη ώστε να το κρύβει- ύπουλη, δολοπλόκα και διπρόσωπη. Παιδί μιας μικροαστικής οικογένειας, η Τιτίκα μεγάλωσε με τη μόνιμη επωδό της μάνας της «εσύ να κοιτάξεις να βρεις έναν πλούσιο, να γλιτώσεις». Για την Τιτίκα η μάνα της ήταν μάνατζερ και «προαγωγός». Έζησε τη μεγάλη ζωή με δανεικά, μέχρι που τα χρέη την έπνιξαν και πάνω εκεί εμφανίστηκε ο Βρεττός. Η Τιτίκα ήταν τότε κοντά 25 χρονών και ο Βρεττός 45. Ήταν γοητευτικός άντρας παρότι βαρύς και ολιγομίλητος. Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύει ο Βρεττός, η Τιτίκα τον ερωτεύτηκε.
                                                                            Κατερίνα Διδασκάλου
Αγέρωχη, σοβαρή, μετρημένη, ικανή, δυνατή και σκληρή όταν χρειάζεται. Λέαινα σε ό,τι έχει να κάνει με τα παιδιά και την οικογένειά της, αλλά την ίδια στιγμή και βαθιά πικραμένη από τη ζωή. Ποτέ δεν πίστεψε η Δόμνα ότι η ζωή θα της τα φέρει όλα βολικά και ήξερε από μικρή ότι για τα πάντα πρέπει να παλεύεις. Δεν φανταζόταν όμως σε πόσο σκληρές μάχες θα την έριχνε η μοίρα της…
                                                                            Γιώργος Συμεωνίδης
Καλόκαρδος, καλοπροαίρετος και γενναιόδωρος είναι ο Στέργιος, που από παιδί δούλευε για να ζήσει πρώτα τους γονείς του και μετά την οικογένειά του. Δεν γνώρισε την οικογενειακή θαλπωρή, δεν ήταν εκεί όταν τα παιδιά του περπάτησαν ή μίλησαν, δεν ήταν εκεί όταν η Δόμνα πάλευε με μια κόρη που ήταν 16 χρονών αλλά είχε το μυαλό ενός πεντάχρονου, δεν ήταν εκεί όταν γραφόταν η μοίρα της Ηλέκτρας. Ο Στέργιος αγαπάει όλα του τα παιδιά, αλλά έχει αδυναμία στο Βασίλη, ίσως επειδή είναι το μόνο αγόρι.
                                                                            Ηλιάνα Μαυρομάτη
Η Αγνή εργάζεται ως νοσοκόμα στην ψυχιατρική φυλακή και αναλαμβάνει τη «φροντίδα» του Νικόλα με αρκετά ύποπτα και ιδιαίτερα μέσα. Αριβίστρια, κυνική, έξυπνη, σέξι και χειριστική. Άνθρωπος ευφυής ξέρει να διαβάζει όποιον στέκεται απέναντί της με μεγάλη ευκολία. Πιστεύει ότι η ζωή της χρωστάει και θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να εισπράξει!
                                                                            Σπύρος Σταμούλης
Ο δικηγόρος του Νικόλα. Κυνικός, αριβίστας, αθυρόστομος. Κληρονόμησε απ’ τον πατέρα του, ένα δικηγορικό γραφείο που πάντα αναλάμβανε ασήμαντες υποθέσεις. Ο Αλέξης όμως θεωρεί τον εαυτό του φτιαγμένο για μεγάλα πράγματα. Δεν έχει κανένα ηθικό ενδοιασμό αρκεί να γεμίζει η τσέπη του και να ψηλώνει η φήμη του και αυτό μπορεί να το πετύχει μόνο αν υπερασπίζεται τους θύτες της υπόθεσης.
                                                                            Τάσος Γιαννόπουλος
Πράος, ευγενής, δίκαιος, συντηρητικός, μετριοπαθής, αλλά και άβουλος. Ο Σωτήρης μεγάλωσε με μία φράση που επαναλαμβανόταν «είσαι Βρεττός και πρέπει να φέρεσαι σα Βρεττός». Για το Σωτήρη η Ηλέκτρα ήταν θείο δώρο. Την αγάπησε με όλη του την ψυχή και τη σεβάστηκε. Παρότι την αγαπάει βαθιά, ζει μόνιμα με το φόβο ότι κάποια στιγμή θα του φύγει.Ξέρει πολύ καλά πόσο καταπιεσμένη είναι και ποιος είναι ο πραγματικός της χαρακτήρας.
                                                                            Νεφέλη Κουρή
Γλυκιά, τσαχπίνα, φιλόδοξη με την καλή έννοια, με μεγάλη συναισθηματική ευφυΐα αλλά ελαφρώς αφελής και υπερβολικά καλοπροαίρετη, δεν βάζει κακό με το νου της. Μέχρι τα 7 της χρόνια μεγάλωσε μαζί με τον αδερφό της και την αδερφή της, Ηλέκτρα, η οποία ήταν υπερπροστατευτική μαζί της. Έγινε ελαφρώς «μη μου άπτου», πράγμα που εκνευρίζει τη Δόμνα που δεν μπορεί ν’ αντέξει αυτή την υπερβολική ευαισθησία της.
Επεισόδιο 28
Η Ηλέκτρα περνά, ξέπνοη, την πύλη της φυλακής. Πριν την απόφαση του δικαστηρίου, όμως, θα δικαστεί κι από το νόμο της φυλακής. Ο Μπόγρης, μετά τις αποκαλύψεις του για την εμπλοκή της ΚΥΠ, δέχεται τις νουθετήσεις του εισαγγελέα και του προέδρου. Του ξεκαθαρίζουν πως, αν συνεχίσει έτσι, θα τον πετάξουν από την υπόθεση. Στην Αρσινόη γιορτάζουν τη συνεργασία του Αλεβιζάτου με το ναυπηγείο. Κανείς από τους δυο Πέτρους δε θέλει να βρίσκεται σε αυτό το γεύμα: ούτε ο Βρεττός, που έχει το νου στη δίκη, ούτε ο γιος της Φιόνας, που βλέπει τη μητέρα του έκδηλα να προσπαθεί να τον φέρει κοντά με την Κορίνα (Αντιγόνη Μυλωνοπούλου). Η δίκη θα συνεχιστεί με την κατάθεση της Νεφέλης, η οποία φαίνεται ανυποχώρητη στην ενοχή της μητέρας της. «Τότε, ίσως δεν πρέπει να καταθέσει», λέει ο Μπόγρης στον Παύλο. Εκείνος παγώνει. Ο Βρεττός συναντά για πρώτη φορά τον εγγονό του, όταν η Φιλιώ τους επισκέπτεται. Έπειτα από καιρό τα μάτια του γελούν. Κι ενώ ο Μίμης αγωνιά για το αν πρέπει να τη συναντήσει, ένα αυτοκίνητο κατευθύνεται με φόρα πάνω στη Φιλιώ και το καρότσι. Ο Αλεβιζάτος συνεχίζει να φλερτάρει έντονα την Τιτίκα. Το σχέδιο τους με την Φιόνα προχωρά. Αλλά, τι κρύβει εκείνη, μέσα στην κρεβατοκάμαρα του Βρεττού;
Επεισόδιο 29
Η κατάθεση της Νεφέλης πλησιάζει, ο Παύλος όμως δεν έχει καταφέρει ακόμα να την πείσει να πάρει πίσω την καταγγελία της. Εξίσου αμετάπειστη παραμένει και η Ηλέκτρα, θέλοντας να αναλάβει όλη την ευθύνη και να δώσει τέλος στον εφιάλτη. Όταν η Μαλάμω της σφίγγει ένα ξυραφάκι στο χέρι, της δίνει την επιλογή να «φύγει» με τους δικούς της όρους, χωρίς να περιμένει το απόσπασμα. Πόσο αποφασισμένη είναι να εξιλεωθεί; Ζόφος επικρατεί στο μικρό νησί της Αρσινόης, που επηρεάζει τους πάντες και τα πάντα: η σχέση του Στέργιου και της Δόμνας βρίσκεται πια στα άκρα και ο Βασίλης με την Ουρανία δε φαίνεται να τα πηγαίνουν καλύτερα. Ακόμα και ο Βρεττός αρχίζει να υποψιάζεται και να ζηλεύει την Τιτίκα, κι ένα κόσμημα που θα πέσει στα χέρια του, θα δημιουργήσει την πρώτη μεγάλη ρωγμή στη σχέση τους. Ρωγμή από την οποία θα καταφέρει να τρυπώσει η Φιόνα για να συνεχίσει να κινεί τα νήματα. Η μόνη αχτίδα φωτός είναι ότι ο Μπόγρης καταφέρνει να βρει τα ίχνη της Δανάης… Όμως εκείνη, έχει αρχίσει ήδη να απομακρύνεται από όλους και όλα, και ο δρόμος της επιστροφής απομακρύνεται όλο και περισσότερο.
Επεισόδιο 30
Η αίθουσα του δικαστηρίου άδεια. Μόνο η Ηλέκτρα, σκυφτή στην καρέκλα της και ο φρουρός δίπλα της. Η Νεφέλη σε ένα γραφείο, προσπαθεί να συνέλθει από την κατάρρευσή της. Θα συνεχιστεί η εξέτασή της; Ο Εισαγγελέας προτείνει να μείνουν στην έγγραφη κατάθεσή της. Ο Μπόγρης μανιάζει. Στην Αρσινόη, ο Βρεττός δεν ξέρει πού να σταθεί: από τη μία η δίκη, από την άλλη η απιστία της Τιτίκας με τον Αλεβιζάτο. Το σχέδιο του πλοιοκτήτη με τη Φιόνα, μοιάζει να προχωρά και στις δύο του κατευθύνσεις, με επιτυχία: ο Πέτρος κάνει πρόταση γάμου στην Κορίνα. Η Ουρανία γιατί νευριάζει; Ο Μίμης παίρνει απόφαση, να συναντήσει τη Φιλιώ. Η ανάσα του κόβεται όταν την ξαναβλέπει. Αλλά κι όταν, λίγο μετά, μπαίνει στο σπίτι ο Νικόλας. Με το αίτημα να δει το παιδί του. Και το παιδί του να μην ξαναφύγει από την Αρσινόη. Στη δικαστική αίθουσα η ένταση ανεβαίνει. Ο Μπόγρης πιέζει τη Νεφέλη ξανά, ενώ η Ηλέκτρα του ουρλιάζει να σταματήσει. Έχει ομολογήσει, ας αφήσουν την κόρη της ήσυχη. Η Νεφέλη πιάνει την κοιλιά της, όλα στο κεφάλι της κουβάρι: ο πυροβολισμός, τα λόγια της Δόμνας, τα λόγια όλων, τα μάτια της μάνας της, η προδοσία, ο θάνατος του πατέρα της, το αίμα. Η κραυγή της παγώνει την αίθουσα.
Επεισόδιο 31
Η Σοφία και ο Τέλης φτάνουν στην Αθήνα κρυφά και συναντιούνται με την άλλη φυγά του νησιού, τη Δανάη. Τη συγκίνηση της επανένωσης όμως, σκιάζουν τα γεγονότα της Αρσινόης και όσα έχουν συμβεί με την Ηλέκτρα και την Νεφέλη. Ήρθε η στιγμή η Δανάη να μάθει την αλήθεια που τόσο επιμελώς της έχει κρύψει η Καίτη; Κι αυτή δεν είναι η μοναδική αλήθεια που κινδυνεύει να έρθει στην επιφάνεια: η Αιμιλία αποφασίζει να αντιμετωπίσει τον Νικήτα και να του ζητήσει εξηγήσεις. Ευσταθούν οι φήμες; Πράγματι εκείνος ευθύνεται για την εξαφάνιση της γυναίκας του; Ο Νικήτας βρίσκεται παγιδευμένος σε έναν λαβύρινθο. Θα παλέψει να σώσει τον εαυτό του και τον γάμο του, ή την Ηλέκτρα; Στο μεταξύ, ο Κυριάκος παρακολουθεί την Τιτίκα για χάρη του Βρεττού. Μία, όχι και τόσο, τυχαία συνάντησή της με τον Αλεβιζάτο όμως, επικυρώνει τις υποψίες τους. Η Φιόνα νιώθει το θρίαμβό της να πλησιάζει. Ο Χάρης όμως εξακολουθεί να την θεωρεί το κλειδί για τη λύση των φονικών του νησιού. «Κάτι μου λέει πως έρχονται πολύ άγριες μέρες στο νησί μας!», λέει στον Μίμη. Θα επιβεβαιωθούν οι φόβοι του; Ειδικά τώρα που ο Τζιοβάνι έχει επιστρέψει στην Αρσινόη ζητώντας εκδίκηση… Μια αναζήτηση, που θα τον φέρει σε απόσταση αναπνοής από την Νεφέλη…
Επεισόδιο 32
Μια νυχτερινή παραβίαση φέρνει την Νεφέλη σε πανικό. Ο Παύλος ξυπνά και σπεύδει να την προστατεύσει. Ένα κυνηγητό μέσα στο σκοτάδι. Τα σοκάκια της Αρσινόης φιλοξενούν ποδοβολητά. «Buonasera, signora» ψελλίζει ο Τζιοβάνι στη Φιόνα. Οι δυο τους λογομαχούν πάνω από δεσμίδες χαρτονομίσματα, χρυσαφικά, και ένα γεμάτο όπλο. Το όπλο που κρατάει ο Τζιοβάνι. Ένα γράμμα από κάποιον άγνωστο, περνάει τα κάγκελα της φυλακής. «Η δική σου αλήθεια αξίζει ν’ ακουστεί. Μην τη φέρνεις στα μέτρα των άλλων. Μην τη λερώνεις.» Η σφαίρα θα βρει τον στόχο της και οι παλιές διχόνοιες θα μαλακώσουν πάνω απ’ τις ανοιχτές πληγές. Ο Τέλης, η Σοφία, και η Δανάη, φυγάδες όλοι τους, θα συναντηθούν με τις αδυναμίες τους, όσο ο Μπόγρης σχεδιάζει τρόπους για να φέρει την Δανάη ξανά κοντά του. Από ποιον ζητάει βοήθεια για το σχέδιό του; Μπροστά και πίσω από τα κάγκελα, γνώριμοι και μη, οι άγνωστοι αποκαλύπτονται, και οι γνωστοί ξαναζούν τα ίδια τραύματα.
Επεισόδιο 33
Λόγια που αποδεικνύονται ψεύτικα και αλήθειες που δεν τολμούν να ειπωθούν, περιπλέκουν ακόμα περισσότερο τις ζωές των ηρώων. Ο Χάρης με τον Παύλο παλεύουν να πείσουν την Νεφέλη να αναγνωρίσει τον Τζιοβάνι, ώστε να μπορέσουν να τον προφυλακίσουν. Ο Νικήτας προσπαθεί να πείσει την Ηλέκτρα να τον ακούσει, και ο Αλεβιζάτος έχει ένα καλά κρυμμένο μυστικό να αποκαλύψει στην Τιτίκα. Που είναι η αλήθεια και που το ψέμα και πόσο συχνά αυτά τα δύο συμπλέκονται; Στο μεταξύ, ο Βασίλης ακούει τον Πέτρο να λέει στην Ουρανία πως έπραξε το θέλημά της και διάλυσε τον αρραβώνα του. Τι σημαίνει αυτό; Και το κυριότερο, πώς θα το πάρει ο Βασίλης; Κι ενώ η Σοφία με τον Τέλη ζούνε τον έρωτα και την επανάσταση μαζί με τους φοιτητές της Αθήνας, η Δανάη δέχεται ένα κρυπτικό μήνυμα μέσω του Κάπτεν Μπίλι. Το δόλωμα έχει μπει… το ερώτημα είναι, αν εκείνη θα τσιμπήσει.