«Βότανα Καρποί της Γης»
«Η συνταγή της γιαγιάς στο σύγχρονο εργαστήριο»
Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022 στις 13:30
Με πρωταγωνιστές τα βότανα και τους καρπούς της εύφορης Ελληνικής γης, αυτή την Τρίτη, 18 Ιανουαρίου στις 13:30, η εκπομπή της ΕΡΤ3 «Βότανα Καρποί της Γης» μας ταξιδεύει στην Κρήτη, όπου μας γνωρίζει «την συνταγή της γιαγιάς στο σύγχρονο εργαστήριο».

Σκηνοθεσία-αρχισυνταξία: Λυδία Κώνστα
Σενάριο: Ζακ Κατικαρίδης
Παρουσίαση: Βάλια Βλάτσιου
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιώργος Κόγιας
Ήχος: Τάσος Καραδέδος
Μοντάζ: Απόστολος Καρουλάς
Διεύθυνση Παραγωγής: Χριστίνα Γκωλέκα
- Επανάληψη στις 18:00 την ίδια ημέρα
- Όλα τα επεισόδια της εκπομπής είναι διαθέσιμα και στη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX μετά την προβολή τους στην ΕΡΤ3
