«Βότανα καρποί της γης»
«Από την Τζαμάικα και το Μεξικό… στην Κρήτη»
Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022, σε νέα ώρα, στις 12:00
Στα Χανιά της Κρήτης ταξιδεύουμε αυτή την Τρίτη, 25 Ιανουαρίου, σε νέα ώρα, στις 12:00 με την εκπομπή της ΕΡΤ3 «Βότανα, Καρποί της Γης» και επισκεπτόμαστε το Ινστιτούτο Ελιάς, Υποτροπικών Φυτών και Αμπέλου.
Σκηνοθεσία-αρχισυνταξία: Λυδία Κώνστα
Σενάριο: Ζακ Κατικαρίδης
Παρουσίαση: Βάλια Βλάτσιου
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιώργος Κόγιας
Ήχος: Τάσος Καραδέδος
Μοντάζ: Απόστολος Καρουλάς
Διεύθυνση Παραγωγής: Χριστίνα Γκωλέκα
- Επανάληψη στις 18:00 την ίδια ημέρα
- Όλα τα επεισόδια της εκπομπής είναι διαθέσιμα και στη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX μετά την προβολή τους στην ΕΡΤ3
