«Η γενιά των 17»
Στόχος 17- Συνεργασία για τους στόχους
Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022 στις 12:00
Η σειρά ωριαίων εκπομπών «Η Γενιά των 17» με θέμα τους 17 Παγκόσμιους Στόχους των Ηνωμένων Εθνών για το 2030, παραγωγής ΕΡΤ3 2021, στο νέο επεισόδιο αυτής της Τετάρτης 2 Φεβρουαρίου, στις 12:00, περνά στον Στόχο 17: Συνεργασία για τους Στόχους. 


Σκηνοθεσία-Μοντάζ: Αλέξανδρος Σκούρας
Ιδέα: Νίκος Βερβερίδης
Σενάριο-Αρχισυνταξία: Τάνια Μινογιάννη, Άννα Ρούτση
Επιστημονικός Σύμβουλος: Κωνσταντίνος Τζώρτζης
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιάννης Σίμος
Εικονοληψία: Αλέξανδρος Σκούρας, Γιάννης Σίμος
Ηχοληψία: Άρης Αθανασόπουλος, Άρης Παυλίδης
Γραφικά: Θανάσης Γεωργίου
Οργάνωση παραγωγής: Χριστίνα Γκωλέκα
Εκτέλεση Παραγωγής: Elc productions
- Επανάληψη στις 23:00 την ίδια ημέρα
- Όλα τα επεισόδια της εκπομπής είναι διαθέσιμα και στη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX μετά την προβολή τους στην ΕΡΤ3

