Στην παράσταση «Lemon» είναι αφιερωμένη η θεατρική εκπομπή «Σαν Μαγεμένοι…» με τον Γιώργο Δαράκη, που μεταδίδεται στην ΕΡΤ2, τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019, στις 20:30.

Μια διασκευή του ποιητικού μονολόγου «Χίλια εννιακόσια» (Novecento) του Ιταλού συγγραφέα Αλεσάντρο Μπαρίκο (Alessandro Baricco). 

Ένα νεογέννητο εγκαταλείπεται σε μια κούτα από λεμόνια στο πλοίο «Βιρτζίνιαν».

Χωρίς χαρτιά, χωρίς πατρίδα, μεγαλώνει στο πλοίο και μαθαίνει μόνος του να παίζει πιάνο. Μια μουσική μαγική, για τους ταξιδιώτες του ατμόπλοιου. Ήταν το μόνο που ήξερε να κάνει.

Ο 1900 δεν εγκατέλειψε το «Βιρτζίνιαν», ούτε για μια στιγμή, κατά τη διάρκεια της ζωής του. Γιατί δεν κατέβηκε;

Στην εκπομπή, η σκηνοθέτις της παράστασης Γεωργία Τσαγκαράκη, οι πρωταγωνιστές Μελαχρινός Βελέντζας και Γιώργος Δρίβας, καθώς και ο υπεύθυνος για τον ηχητικό σχεδιασμό, Λευτέρης Δούρος, αναλύουν στον Γιώργο Δαράκη τον τρόπο που προσέγγισαν το έργο.

Τέλος, ο κριτικός θεάτρου Κώστας Γεωργουσόπουλος μιλάει για το ανέβασμα παραστάσεων σε χώρους, εκτός θεατρικών σκηνών.

Αρχισυνταξία-παρουσίαση: Γιώργος Δαράκης.

Σκηνοθεσία: Μιχάλης Λυκούδης.

Διεύθυνση φωτογραφίας: Ανδρέας Ζαχαράτος.

Διεύθυνση παραγωγής: Κυριακή Βρυσοπούλου.

Εσωτερική παραγωγή της ΕΡΤ.

Αρχισυνταξία-παρουσίαση: Γιώργος Δαράκης.

Σκηνοθεσία: Μιχάλης Λυκούδης.

Διεύθυνση παραγωγής: Κορίνα Βρυσοπούλου.

Εσωτερική παραγωγή της ΕΡΤ.

ΣΑΝ ΜΑΓΕΜΕΝΟΙ… 

Μια διαφορετική ματιά σε θεατρικές παραστάσεις της σεζόν, οι οποίες αποτελούν λόγο αλλά και αφορμή για την προσέγγιση των ανθρώπων του θεάτρου: συγγραφέων, σκηνοθετών, ηθοποιών, σκηνογράφων, φωτιστών, ενδυματολόγων.

Κάθε εβδομάδα η εκπομπή μας ταξιδεύει σε μια θεατρική δημιουργία. Ξεναγός μας  η ματιά των συντελεστών της παράστασης αλλά και άλλων ανθρώπων, που υπηρετούν ή μελετούν την τέχνη του θεάτρου, και με αρωγό χαρακτηριστικά αποσπάσματα από την παράσταση.

Πρόκειται για μια διαδικασία αναζήτησης: ανάλυση της συγγραφικής σύλληψης, της διαδικασίας απόδοσης ρόλων, της ερμηνείας τους και τελικά της προσφοράς τους σε όλους μας. Όλες αυτές οι διεργασίες που, καθεμιά ξεχωριστά, αλλά τελικά όλες μαζί, επιτρέπουν να ανθήσει η μαγεία του θεάτρου.

 

Μοιράσου το άρθρο: