ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
14/06/22
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλάει στην ΕΡΤ Ημερομηνία μετάδοσης: Τρίτη 14 Ιουνίου 2022, στις 23:00 Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τοποθετείται για όλα τα μεγάλα ζητήματα της επικαιρότητας στην εκπομπή της ΕΡΤ1 «Στο Κέντρο», με τον Γιώργο Κουβαρά. Απόψε...